Capcom se více zaměří na PC. Poměr prodejů her vůči konzolím má být ideálně půl na půl.
Směřování kroků japonského vydavatelství Capcom bude do dalších let primárně zacíleno na PC platformu. Zprávu o vývoji firemního přístupu stavícího do popředí zájmu zejména konzole přinesl japonský magazín Nikkei s následným překladem od agentury Bloomberg.
- Capcom plánuje zacílit svou pozornost na PC platformu
- Cílem je dorovnat prodeje na konzolích
Do roku 2022 až 2023 doufá japonská herní společnost ve vyrovnání celkové prodejnosti her na PC a konzolích, a to ideálně s poměrem 50:50. Capcom jako jeden z nejvíce prominentních vývojářů a vydavatelů odstartoval představenou iniciativu oznámením data vydání Monster Hunter Rise pro PC.
V jistém smyslu lze změnu strategie pozorovat i zpětně. Navzdory pokusům z minulosti došlo v případě Resident Evil Village či Devil May Cry 5 k jednotnému vydání všech verzí, a nikoli k časovému upřednostnění konzolí, jak tomu bylo u Monster Hunter World. A že se tato taktika vyplácí, je dnes už zřejmé. Poslední finanční zpráva hovořící o nejúspěšnějším finančním čtvrtletí tak Capcom pouze dále ponouká k rovnocennému zohlednění všech platforem.