Capcom hlásí prodejně nejúspěšnější čtvrtletí, tahounem se stal Resident Evil Village
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Capcom hlásí prodejně nejúspěšnější čtvrtletí, tahounem se stal Resident Evil Village

Capcom hlásí prodejně nejúspěšnější čtvrtletí, tahounem se stal Resident Evil Village

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

1

Japonští vydavatelé a vývojáři z Capcomu hlásí další úspěch. Za poslední kvartál, linoucí se mezi konci května a července, zaznamenali rekordně úspěšné období. Za profitabilitu přitom vděčí zejména Monster Hunteru a Resident Evilu, kteří se bez jakýchkoli problémů staly vlajkovými loděmi všech prodejů.

Reklama


  • Capcom za poslední čtvrtletí zaznamenal prodejně nejúspěšnější období
  • Čistý zisk se více než zdvojnásobil

Při srovnání dat s odpovídajícím úsekem měsíců minulého roku došlo u Capcomu k více než zdvojnásobení celkového příjmu i zisků. V konečných číslech se tento skok mimo jiné projevil 121,9% růstem čistého zisku na finálních 157,5 milionu dolarů, resp. téměř 3,4 miliardy korun.

Z těchto čísel si za dobu svého prodeje nejvíce ukrojil Resident Evil Village, a to vzhledem k 4,5 milionu prodaných kusů na svém kontě. Na zbylou sortu her, obsahujících např. nedávno vydané Monster Hunter Rise nebo Monster Hunter Stories 2, připadlo dalších 8,8 milionu kusů, ústíc v celkové množství 13,3 milionu prodejů. Výsledkem tohoto úspěšného prodejního čtvrtletí je ustanovení nového firemního rekordu v oblasti nejprofitabilnějšího prvního kvartálu libovolného roku.

Při pohledu na finanční zprávu z počátku května letošního roku lze taktéž mimoděk vypozorovat, že zaznamenaná úspěšnost není ani ojedinělou situací. Pouze za posledních osm let registrovala společnost soustavné navyšování příjmů, a za poslední čtyři dokonce i pokračující boření starších prodejních rekordů. Co se týče Resident Evil Village, zde firma věří, že titul uspěje v dosažení 8,5 milionu prodaných kusů, a prodejně tak překoná i Resident Evil 7, držící post nejlépe prodávaného zástupce série.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama