Capcom překročil velikostní limit na XBLA
O tom, že Microsoft si nepřeje u her na Xbox Live Arcade velikost větší, než 150 megabajtů se všeobecně ví. Jak ale ukázalo dnešní rozhodnutí ve prospěch firmy Capcom, nemusí to nutně být hraniční číslo. Dvě nové Capcomácké hry (Bionic Commando Rearmed a Super Street Fighter II Turbo HD Remix) totiž tento limit o fous překročily, ale na XBLA stejně vyjdou. Proč? Protože Microsoft si jednoduše nepřeje, aby tvůrci museli svou hru ořezat, takže by pak vypadala hůře, než na konkurenční Playstation Network. Chris Kramer z Capcomu k tomu řekl následující vtipnou hlášku: "Panovaly tu jisté obavy, že by tyhle dvě hry v osekaných verzích zkrátka nebyly tak super-duper jako na PS3. Konkrétně se jednalo u Street Fightera o rozlišení v 1080p a u Bionic Commanda o textury, které by nemohly být v tak vysokém rozlišení jako na PS3." Každopádně tato událost ve "velikostní" politice Microsoftu prý na stanoveném limitu nemění zhola nic. Na druhou stranu bylo řečeno, že každá taková hra, která překročí 150 megabajtů bude Microsoftem posouzena a až poté eventuelně schválena. "Rozhodně by to nemělo být bráno jako nějaký precedens," uzavřel jeden z představitelů Microsoftu.