Bývalý šéf Rockstar North připravuje open-world titul na motivy Ready Player One
Když se Ernest Cline se v roce 2011 podělil o bestseller Ready Player One, bylo hned od počátku jasné, že poutavý příběh napěchovaný popkulturními odkazy může uspět i na stříbrném plátně. Tož se skutečně stalo v roce 2018, o režii se navíc postaral Steven Spielberg. Ernest Cline by se však mohl dočkat i herní adaptace.
- Leslie Benzies tvoří sandbox inspirovaný snímkem Ready Player One
- Spoléhá na zapojení komunity, hráči budou mít možnost tvořit vlastní světy
- V plánu je také integrace blockchainu
Na ní podle všeho pracuje Leslie Benzies. Zkušenosti sbíral pod křídly Rockstar Games, jako šéf studia Rockstar North se v roli producenta a designéra podílel na úspěchu značek GTA a Red Dead Redemption. Ačkoli byl považován za klíčovou osobnost, ze studia byl nakonec vystrnaděn, vyhrocené vztahy odráží například soudní tahanice.
Studio opustil v roce 2016, aby založil vlastní tým Build a Rocket Boy, na palubu naskočil také zvukař Matthew Smith a programátor Colin Entwistle. Společně představili projekt Everywhere, který nejprve stavěli na enginu Lumberyard, aby nakonec přešli na Unreal Engine. Konkrétní detaily doposud chyběly, zřejmě ale šlo o zajímavý koncept, jelikož autoři neměli problém v získávání sponzorů, mezi nimiž figuruje také společnost Galaxy Interactive nebo NetEase.
Projekt nyní získává jasnější kontury, na detaily poukazuje právě společnost Galaxy Interactive. Při budování Everywhere se autoři inspirovali světem, který byl nastíněn ve snímku Ready Player One, právě ten by chtěli vystavět v rámci vlastní hry. Půjde o AAA titul s otevřeným světem spoléhající na multiplayerové elementy, jedním z pilířů je však také epický příběh o několika kapitolách.
Autoři zároveň budou spoléhat na kreativní sílu komunity, v rámci vesmíru Everywhere budou mít hráči možnost vytvářet vlastní světy, hra má také integrovat sociální sítě a streamovací platformy. Více pak prozrazují otevřené pracovní pozice, studio momentálně poptává programátora, který by byl schopen do hry implementovat spolehlivý systém postavený na blockchainu. Pokud jste viděli film, patrně uznáte, že v tomto případě něco takového opravdu dává smysl.
Jak už bylo řečeno, na projektu se pracuje už několik let, možná tedy nejsme daleko od oficiálního odhalení.