Bývalí vývojáři z Naughty Dog slibují filmově vyprávěný multiplayer
Bývalý game director studia Naughty Dog Vinit Agarwal založil v Japonsku nové studio. Jeho nový titul už je hratelný, má jít o multiplayer se cinematiky na úrovni The Last of Us.
- V Japonsku vzniklé studio založené bývalými vývojáři z Naughty Dog už má svou první hru v hratelné fázi.
- Titul od dua Vinit Agarwal a Joe Pettinati bude multiplayer, který má spojovat filmovou akci jako je zvykem u her od Naughty Dog s příběhem inspirovaným seriálem Perníkový táta.
- Agarwal se měl v Japonsku také sejít s tvůrcem soulsovek Hidetakou Mijazakim.
Nové studio založené bývalými vývojáři studia Naughty Dog Vinitem Agarwalem a Joem Pettinatim si klade za cíl spojit filmovou akci na úrovni her od slavného studia stojícím za sériemi Uncharted nebo The Last of Us a příběh inspirovaný seriálem Breaking Bad do hry pro více hráčů.
Poté, co vedl vývoj nyní již zrušené hry Last of Us Online , Agarwal začátkem tohoto roku opustil Naughty Dog, aby se mohl věnovat nezávislému vývoji her v Japonsku. Ačkoli Pettinati stále sídlí v USA, duo pracuje společně na debutovém titulu svého dosud nepojmenovaného studia.
V tuto chvíli o hře víme jen to, že půjde o multiplayerový titul. „Naším cílem je přenést filmovou akci známou z našich předchozích prací do multiplayeru,“ uvedl Agarwal. Hru také vývojář označil za „triple indie“, kde jsou podle něj příběh a hratelnost ovlivněny časem vývojářů stráveným v AAA studiu, ale s „rychlým tempem“ indie hry.
Agarwal uvedl, že se do Japonska přestěhoval, protože vždy choval hlubokou úctu k japonským vývojářům a dodal, že nedávno hovořil s Hidetakou Mijazakim ze společnosti FromSoftware a „opět si uvědomil, že se mu líbí styl režiséra se silnou vizí“.
Dalším vlivem na Agarwala je podel jeho slov seriál Breaking Bad (Perníkový táta), který se mu podle něj líbí, protože „příběh je hluboký a motivace postav jsou zajímavé“. „Jinými slovy, chci vytvořit hru s hlubokými postavami a příběhem podobným Breaking Bad, s nádechem temných témat smíchaných s lehčími aspekty, které jsou běžné v japonských dílech,“ uvedl vývojář.
Autor zatím neoznačeného titulu také prozradil, že hra je ve vývoji již několik měsíců a je „již hratelná“, přičemž testování proběhne „v blízké budoucnosti“. Agarwal strávil deset let v Naughty Dog a vypracoval se z pozice juniorního designéra na game directora v rámci The Last of Us Online, zatímco Pettinati strávil ve studiu také 10 let, kdy se z pozice editora stal postupně kreativním ředitelem.