budoucnost-mmo-interakce-podle-turbine
Novinka Budoucnost MMO interakce podle Turbine

Budoucnost MMO interakce podle Turbine

sleepless.

sleepless.

Reklama

Producent Lord of the Rings Online Jeffrey Steefel si nedávno zafilozofoval na téma „jak by mělo vypadat MMO pro konzole“ a nyní se zase v rozhovoru pro CVG zamyslel nad tím, jak bude do budoucna vypadat interakce s MMO hrami. Dle Steefela se Turbine Entertainment zabývá myšlenkami na to, jak hráčům umožnit interakci s MMO hrou prostřednictvím celé řady zařízení včetně mobilního telefonu.

Zatím je to však pouze myšlenkový směr bez konkrétní podoby, jak Steefel zdůrazňuje: „Takže, mám tu hru zvanou Lord of the Rings Online, jejíž předplatné – v závislosti na tom, kolik zaplatím – mi umožňuje přistupovat ke hře několika způsoby. Každé zařízení, každý způsob interakce má přitom své výhody i nevýhody. Na mobilu můžu například spravovat svůj inventář a provádět crafting. A co takhle raid na konzoli? To je přeci super. Sociální interakce a chatování, to je zase lepší na PC. Přemýšlejte o tom tímto způsobem – vytvořil jsme tuhle hru a teď ji zpřístupním tomuto zařízení, této platformě a tak dále. Je to širší vize, je to obtížnější, více riskantní, ale právě tímto směrem jsme se vydali“.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama