Brutální Killing Floor 3 dostane mikrotransakce. Vývojáři vysvětlují, jak budou fungovat
i Zdroj: Tripwire Interactive / Killing Floor 3
Novinka Brutální Killing Floor 3 dostane mikrotransakce. Vývojáři vysvětlují, jak budou fungovat

Brutální Killing Floor 3 dostane mikrotransakce. Vývojáři vysvětlují, jak budou fungovat

Jakub Fišer

Jakub Fišer

24. 8. 2023 10:30

V rámci úvodní představovací akce Opening Night Live 2023 byla na Gamescomu velmi krátkým trailerem uvedena také akční střílečka Killing Floor 3. Ta naváže na předchozí díl nejen brutalitou soubojů a ohyzdností nepřátel, ale také přítomností tučných mikrotransakcí.

Reklama

  • Mikrotransakce budou mít v Killing Floor 3 jen kosmetickou roli
  • Potvrdil to jeden z kreativních ředitelů studia Tripwire

Vývojáři ze studia Tripwire Interactive, konkrétně kreativní ředitel Bryan Wynia, prozradil pro server PCGamesN, jak to s těmi mikrotransakcemi bude.

Zásadní informace, kterou Wynia novinářům sdělil, je že mikrotransakce v Killing Floor 3 by měly zůstat čistě estetickou, kosmetickou záležitostí, v každém případě se chtějí vyvarovat systému „pay to win“. „Když se podíváte na to, jak jsme aktualizovali Killing Floor 2, spousta položek, například mapy, byla zdarma,“ řekl Wynia.

Došlo k oznámení třetího dílu brutální akce Killing Floor. V prvním traileru se krví nešetří
i Zdroj: Tripwire Interactive

Došlo k oznámení třetího dílu brutální akce Killing Floor. V prvním traileru se krví nešetří

Od vydání Killing Floor 2 už uplynulo dlouhých sedm let. Pokud netrpělivě vyhlížíte pokračování, pak vám Geoff Keighley…

22. 8. 2023 20:57

Druhým dechem však dodal, že zatím nemají úplně vyřešeno, jestli budou mikrotransakce prováděny skrz placená DLC, anebo přímo ve hře. Hra je podle něj ještě v rané fázi vývoje, čímž tak trochu poodhalil, že vydání rozhodně není blízko. Pro doplnění, v rámci prezentace nebylo datum vydání vůbec citováno.

Redaktor PCGamesN se zeptal na trochu bizarní otázku, kterou však vývojáři z Tripwire údajně dostávají často: „Proč nabízíte skiny na postavy ve hře z první osoby?“ Bryan Wynia má v tomto jasno: „Chceme hráčům nabídnout možnost vyjádřit své já skrze svou postavu. Ocení to například spoluhráči v kooperativním režimu.“

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama