Bloodborne na krátkém videu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Bloodborne na krátkém videu

Bloodborne na krátkém videu

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

3
Reklama

AKTUALIZACE

Sony na E3 ukazuje gameplay novinářům pouze za zavřenými dveřmi a zatím oficiálně žadný záznam hry nezveřejnilo. Ve včerejším streamu však bylo možné hru krátce vidět v akci a dobrodinec z internetu oba krátké vystřihl segmenty.

Komentátoři videa poznamenávají, že místo bránění se v Bloodborne hodně uhýbá, což souboje činí akčnějšími. Z dalších zpráv víme, že doposud nebyla potvrzená magie. Pokud se vám nezdá umělá inteligence nebo hitboxy, mějte na paměti, že hra má ještě rok do vydání a právě tyto nedodělané prvky jsou pravděpodobně tím důvodem, proč hra není předváděná oficiálně.

PŮVODNÍ ZPRÁVA

Masaaki Jamagiwa, producent Sony Computer Entertainment Japan Studio, se na americkém PlayStation blogu rozpovídal o očekávaném RPG a snad i duchovním nástupci série Dark Souls a původně ještě také Demon's Souls.  Řeč je samozřejmě o studiu From Software a v rámci konference Sony odhalené hře jménem Bloodborne.

Bloodboorne vyjde v roce 2015 exkluzivně pro PlayStation 4 a příběh nás přenese do temného a hororově gotického světa plného bestií a bytostí svedených z cesty a přikloněných na stranu temna. Zní vám to lákavě? Čtěte dále, tohle vypadá velmi zajímavě!

Yarhnam se jmenuje město, ve kterém se bude odehrávat příběh hry, a nutno podotknout, tohle místo nemá nejlepší pověst ani minulost. Po dlouhá léta se sem ubíraly postavy nemocné fyzicky i psychicky a hledali zde pomoc. Že ji zde tak úplně nenalezly, to snad ani nemá cenu psát. Jednou takovou nešťastnou postavou je nakonec i samotný hráč, záhy však zjišťujete, že město je nejen prokleté, ale především také prolezlé neznámou chorobou. Boj za záchranou od nemoci se tedy střetává s bojem o přežití tváří v tvář nejen bestiím z horoucích pekel, ale také nemocným a vyšinutým davům za pomocí soubojového systému, který se odvolává k původním Demon's Souls.

Souboje v Bloodborne by ale měly být trochu jinačí než jsme ze Souls série zvyklí. Namísto repetetivního střídání bránění a zaútočení by gotické RPG mělo nabídnout svižnější a agresivnější potyčky s důrazem na aktivní využívání nejen zbraní na blízko, ale také různých pušek a pistolí.

Jamagiwa se samozřejmě chlubí také technickou stránkou hry a možnostmi enginu i samotné konzole – slibuje svět sice krutý, ale zároveň také detailní a s podstatně větším dohledem než tomu bývalo u titulů jiných. Přesvědčit se o tom můžete například na nové sadě obrázků.

Za Bloodborne, dříve známém pod označením Project Beast, stojí otec her Demon's Souls a Dark Souls, Hidetaka Mijazaki. Bloodborne by pod jeho velením tedy mohl vzít to nejlepší z obou her a nabídnout čerstvou hardcore hratelnost, rychlejší, ale nijak lehčí než jsou hráči z jeho her zvyklí.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama