Black Myth: Wukong už na Xboxu vypadá lépe, vývojáři opravili chyby
i Zdroj: Game Science
Wukong Novinka Black Myth: Wukong už na Xboxu vypadá lépe, vývojáři opravili chyby

Black Myth: Wukong už na Xboxu vypadá lépe, vývojáři opravili chyby

Tomáš Trněný

Tomáš Trněný

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Xboxová verze akčního RPG Black Myth: Wukong se dočkala opravy chyb, které stály za špatným grafickým výkonem. Problémem bylo především rozmazané prostředí.

Reklama


  • Vývojáři ze studia Game Science vydali opravu pro jejich titul Black Myth: Wukong na Xboxu.
  • Hru trápily grafické problémy, především pak rozmazané a nedostatečně kvalitní prostředí.
  • Black Myth: Wukong vyšel na konzolích od Microsoftu s ročním zpožděním.

Přesně po roce čekání se neuvěřitelně populární akční RPG hra Black Myth: Wukong z roku 2024 konečně dostala na Xbox Series X/S koncem minulého měsíce, 20. srpna. Odhalení data vydání verze pro Xbox začátkem června bylo pro uživatele konzolí od Microsoftu vítaným překvapením, protože předtím vývojáři ze studia Game Science uvedli, že optimalizace pro Xbox Series S „bude trvat roky“, což mnoho lidí vedlo k otázce, zda se vůbec někdy hra objeví na Xboxu.

Od jejího uvedení na Xbox se ale ve hře objevil obrovský problém s rozmazaným a nekvalitním prostředím kvůli vážné chybě týkající se osvětlení herního prostředí. S vydáním nové aktualizace byl ale tento problém snad vyřešen a vizuální stránka hry Black Myth: Wukong na Xboxu by měla odpovídat té na PS5 a PC.

„Došlo k opravení problému, kdy grafika na Xbox Series X/S byla rozmazaná kvůli osvětlení hry v režimech kvality i výkonu,“ píše se v úplně prvním bodě na webu vývojáře.

Kromě odstranění této chyby Game Science opravili také několik dalších problémů. Vyřešili některé chyby blokující postup u vedlejších úkolů, opravili závadu, která způsobovala, že se někteří bossové v oblasti hory Huaguo bizarně zmenšovali a také vyřešili chybu, která způsobovala pomalé reakce na připojený ovladač.

Server Windows Central připomíná trnitou cestu, která vedla k vydání Black Myth: Wukong na Xboxu. Podle vývojářů titulu totiž za roční zpoždění může požadavek Microsoftu, aby na konzole Series X i S vycházely hry takřka ve stejném stavu. Microsoft ale nazačil, že problémem nebyla optimalizace, ale exkluzivita se Sony na PS5.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama