Bethesda si pozvala vývojáře Skyblivionu, aby probrali budoucnost modifikací
i Zdroj: Bethesda Softworks
Novinka Bethesda si pozvala vývojáře Skyblivionu, aby probrali budoucnost modifikací

Bethesda si pozvala vývojáře Skyblivionu, aby probrali budoucnost modifikací

Michaela Bartošová

Michaela Bartošová

Tvůrci očekávaného projektu Skyblivion navštívili centrálu Bethesdy a podělili se o své zkušenosti s tvorbou modifikací.

Reklama


  • Vývojáři Skyblivionu navštívili sídlo Bethesdy a vedli několikahodinovou diskuzi o možnostech a limitech nástrojů pro modování jejích her
  • Bethesda poskytla modderům lepší přehled o tom, jak s jejich nástroji pracovat
  • Rebelzize naopak upozornil na absenci videonávodů a dokumentace, které by modderské komunitě usnadnily práci a přilákaly nové tvůrce

Vývojáři očekávaného modu Skyblivion, který přenáší hru Oblivion do enginu Skyrimu, navštívili studio Bethesda a diskutovali o modifikacích a nástrojích pro tvorbu obsahu. V rozhovoru pro PC Gamer se tým vývojářů Skyblivionu o tento zážitek podělili a přiblížili, v čem byla tato návštěva přínosná. Bethesda pravidelně vydává sady nástrojů a dokumentaci na podporu hráčů, kteří se sami pustí do vytváření nového obsahu pro hry. Projekt Skyblivion patří mezi největší komunitní úsilí svého druhu a získal takovou pozornost, že vývojáři dostali pozvánku přímo do centrály Bethesdy.

Podle vedoucího týmu Skyblivion, který vystupuje pod přezdívkou Rebelzize, vývojáři Bethesdy rádi provedli tým Skyblivion po kancelářích. Návštěva vznikla jako improvizovaný návrh, který přišel v době, kdy Rebelzize plánoval navštívit kongres PAX East v Bostonu, což bylo blízko sídla Bethesdy v Marylandu. Z původně neformálního návrhu se stalo téměř pětihodinové setkání, při kterém tým Skyblivionu sdílel své zkušenosti s nástroji pro tvorbu modifikací a pro tvorbu Skyrimu.

Bethesdu zajímalo, jak se s jejími nástroji pracuje při rozsáhlejších projektech. Rebelzize se na oplátku podělil o to, že mu chybí doba, kdy Bethesda vytvářela sérii videí, které by novým uživatelům pomohly zorientovat se v sadě Skyrim Creation Kit Suite a videonávody na základní projekty, jako je například vytvoření vlastního dungeonu. Podobné materiály by podle nich měly doprovázet i budoucí hry jako The Elder Scrolls 6 či Fallout 5, aby komunity mohly snadněji tvořit vlastní obsah, a tím prodloužit životnost těchto titulů.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama