Zpět na článek

Diskuze: Battlefield V - dojmy z bety

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
13. 9. 2018 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Ta popularita Konfederace roste proto, že víc a víc lidem dochází, že tahle strana byla ta správná strana. Téma otroctví přijde vždy jako první na řadu, protože odpůrci Konfederace nic lepšího nemají. Každej odpůrce Konfederace se tváří jako John Brown, ale realita je úplně jiná...

Já si přeju odtrhnutí Katalánska od Španělska a až to jednou nastane, tak jsem zvědavej co na to zbytek lidí ve světě. Budou tu nezávislost Katalánsku přát anebo se budou pálit a zakazovat katalánský vlajky jako vlajky zrádců Španělska? Kdyby sis promluvil s obyvateli Barcelony, který jsou pro odtrhnutí, tak bys viděl čistou nenávist. No a Konfederace nenávist nejdřív ani nepociťovala, oni jen chtěli, aby je zbytek Unie nechal bejt, ale bohužel no...tak teď jsou všichni aspoň hrdý, že se pokusili povstat proti tý neférový Unii.

Jak to vidíš Ty sám? USA anebo CSA? Španělsko anebo Katalánsko?

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
13. 9. 2018 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Nechci do toho moc vstupovat, ale naposled sem slysel ze v obcansky valce byli otroci az na druhym miste, na prvnim byly zdroje surovin a byl to proste normalni boj jeden na jednoho. Lidi co maj konfederacni vlajky apod. podle me vubec nesouhlasi s otroctvim, ale proste chtej mit svoji zemi pohromade, ne v ramci celku ktery nechteli a ktery je podle jejich mineni nereprezentuje. Jizanstvi neni jenom o otrocich, je to cela jina kultura.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
13. 9. 2018 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gorin123: Souhlasím s tebou. Jen to vidím tak že vedle hratelnosti BF5 bledne i BFBC2 i BF3. Opravdu to posunuli o dost až jsem se divil ale té hře to moc prospělo. Jak vypadá gameplay třeba BF3 bez příkras ? Si ani neobtěžuješ lehat nebo se přikrčit. Jdeš nebo běžíš a ve stoje do sebe začnete sypat náboje dokud jeden nepadle a pořád dokola. Velkou zásluhu na dobrém dojmu z BFky má i nový gunplay chování a účinek zbraní to doznalo taky velkých změn. Ted si myslím, že to na základě zpětné vazby od všeznalých hráčů doprasí a bude z toho zase run and shoot casual pi*****a

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
12. 9. 2018 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flois: Však ano, já také psal o lidech. Nikoliv o vývojářích. Lidi z toho dělají masomlejn bez duše...

lukinsonsssr@seznam.cz
lukinsonsssr@seznam.cz
Level 1 Level 1
11. 9. 2018 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeviR1: souhlas

DeviR1
DeviR1
Level 1 Level 1
11. 9. 2018 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych uvítal možnost celou tu proceduru umírání přeskočit. Protože když třeba naběhneš do domu a tam na tebe čekají dva nepřátelé, tak nemá moc smysl jim potom ležet u nohou a volat že potřebuješ medika. To bych to radši hned přeskočil a než doběhne čas do dalšího spawnu, tak bych si třeba změnil třídu vojáka, upravil zbraně, nebo se podíval jaké assignmenty zrovna plním. Někdy to samozřejmě smysl má, když tě trefí na dálku sniper a spoluhráče máš blízko, tak si vyplatí počkat, až tě někdo zvedne.

martasvoboda@seznam.cz
martasvoboda@seznam.cz
Level 1 Level 1
11. 9. 2018 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kuba: ta část o ps4 klasické je dost z cesty, mám taky klasikou ps4 a byl jsem naopak překvapen jak to zvládá, textury OK, nehučela, a i srovnávací videa ji chválí. A tlačítka na Dualshocku funguovali úplně normálně, možná pořídit rychlejší internet pak budeš méně brečet

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
11. 9. 2018 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako láká mě to hodně (graficky + provedením map), ale má životnost v jakékoliv online hře je asi 22 sekund :-) A na to nemám nervy. Kor když se vše zvrhne v masomlejn. Leda, že by se útočilo "kolety" (moudří vědí). To bych měl šanci i já, padapááá :-)

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
14. 9. 2018 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Syca: Já nevím, jestli budeš tenhle můj příspěvek ještě číst, ale DICE se akorát rozhodli dát medikům "Smoke Launcher", takže už je to tady - mohutný kouřový clony, který jsou podle mě fakt užitečný."

@Jsoucno: Jo, jo přesně. Zrušení otroctví bylo dobrý PR.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
13. 9. 2018 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: takovy hlavni konflikt byl politickeho razu - Severni staty byly vice pro centralizaci zatimco jizni pro vetsi autonomii. Hrala v tom i ekonomika - ani jedna nebo druha strana nemohla uplne existovat bez sebe, nicmene Sever byl vice rozvinutejsi, tovarny a prumysl, zatimco jih vice uplatnoval otroctvi, protoze bylo potreba obdelavat plantaze, nicmene prave tenhle posledni bod byl spise takovy argument pro Sever, aby to pro lidi bylo obhajitelne- osvobodime otroky ( ackoliv jako posledni a prislo se s tim az ke konci valky).

V podstate dneska by se dalo rict, ze Unie by byla i dnes o v Evrope - Staty pro centralni rizeni v Bruselu, a staty spise s autonomni tendenci. No, a kdyby byla valka, tak vyhraje pak u PR ta, co rekne, ze nebude strilet imigranty :)

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
13. 9. 2018 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: Tohle je OT. Fascinuje mne odkud se pořád bere ta popularita Konfederace. Je to nějaká forma mýtu o slabším, který byl poražen silnějším, aby mu byla vnucena jeho politika? Protože mít na plantážích otroky bylo jejich právem? Prostě zajímavé. Otevírá to tolik zajímavých otázek.

gorin123@gmail.com
gorin123@gmail.com
Level 1 Level 1
13. 9. 2018 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BFV ustupuje od casual přístupu BF1. Ta sice skvěle zobrazovala masomlýnek první světový, ale z hlediska dlouhodobý hratelnosti stála za prd. Attrition systém skvěle nutí hrát lidi v týmu a zůstávat se svým squadem. Pokud doladí bugy a některý otravný zbytečnosti, tak si myslím že by to mohlo být nejzábavnější BF od BFBC2/BF3.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
12. 9. 2018 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lahva: Já obecně na ty čistokrevné FPS moc nejsem, no. Sice jsem teď dohrál RAGE, rest z minulosti, který jsem si až na finále užil, ale jinak musím mít k FPS přidanou hodnotu: Deus Ex, Dishonored, Prey apod. Ale po obrovském zklamání z Call of Duty: WW II, což bylo opravdu strašné, stále čekám na opravdu parádní hru z druhé světové války...

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
12. 9. 2018 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rohaac: Protože mě zajímají druhoválečné? Třeba? Já jinak FPS nehraju ;-)

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
12. 9. 2018 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: No nevím proč píšeš druhoválečné to se dá vztáhnout na všechny hry ale ok :)
To se dá trochu nadneseně přirovnat k situaci na silnicích. Až budou všichni jezdit podle předpisů teprve pak si koupím auto a budu jezdit. Do té doby budu chodit pěšky. To se nikdy nedočkáš.
BFV je opravdu designovaná tak že spolupráce přináší výhody a spolupracující družstvo je mnohem silnější než solisti. Čert ví kde to vzniklo. Já z toho viním COD. K/D honiči co kašlou na vše ostatní jsou rakovina. Co mají tvůrci ještě dělat ? To už je opravdu na lidech. Podívej co se umí dít v závodních hrách. Vem si že betu zkoušel každej usoplenec. Hráči kteří koupí plnou budou hrát celkově možná taktičtěji a spolupracovat. A i v betě se spolupracovalo a byla to paráda. Sice vzácná to chvíle ale stála za to a hned jsme se někam posunuli. Najdi lidi kteří tak chtějí hrát, dej si je do přátel a bavte se :)

lukinsonsssr@seznam.cz
lukinsonsssr@seznam.cz
Level 1 Level 1
11. 9. 2018 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda z bety nadšenej nějak moc nejsem. Vzdyt ty mapy jsou strasne maly! I 1942 mela vetsi!!! Oproti mapam v Bf4,, kterej porad hraju, je to uplna tragedie. V nizozemsku nemaj baraky vubec zadnou destrukci, tak jak ji muzete chvalit? A u nejakych objektu pusobila spis komicky - treba tramvaj. Na BF tam taky bylo dost malo techniky. Na tank jsem narazil, co si pamatuju, asi tak 3x ta nejaky 4 hodiny hrani...Těch naboju bylo pri spawnu az moc malo a dice uz rekli, ze pocet zvysi.

Jestli tam nebudou pri vydani poradny mapy, tak si to muzou strcit za klobouk. Ted jsem si vzpomnel, ze battlefront mel pri vydani taky jen dve vetsi mapy (rikal isitworthbuy), tak bych se ani nedivil, kdyby to dice znova po*rali...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
11. 9. 2018 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martasvoboda: Měj se, nikomu chybět nebudeš :)

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
11. 9. 2018 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sysel-LP: O grafiky až tak moc nejde, problémem bude pro mnohé ždímání procesoru. Nedělám si iluze o tom, co má většina mainstreamových hráčů doma, a pokud mi to všechna jádra na i7 6700 vytíží na 90-100%, budou mít hráči s obvyklými i3 a i5 starších generací celkem problém.
Jinak tedy nevím, kde jsi to hrál, ale na nízké nastavení hra v mých očích rozhodně fantasticky nevypadá. Pod DirectX 12 je skoro nehratelná a hraní v pohodě na integrované grafické kartě bych tedy rád viděl. Ovšem pokud ti v kompetitivní střílečce nějakých 20-40 FPS v low detailech na 720p stačí, tak se pravděpodobně nemáme o čem bavit.

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
11. 9. 2018 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martasvoboda: Taky docela koukám. Ale může t už být kus od kusu. Doporučoval bych vyčistit. U mě bylo vše v pořádku.

@Miami Vice: s medikem souhlas. Takhle je to lepší. Animace za medika je rychlá a nepřijde mi jako problém. Naopak je to "realističtější" a to chceme, ne? A to že někoho zvedne parťák se squadu je vítaný bonus i s daní toho dlouhého zvedání.

Celkově mi přijde že stížnosti u BF1 se naplno projevily právě v BFV. Já jsem po betě spokojenej a EA u mě dost pravděpodobně má hráče, který pořídí v den vydání.

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
11. 9. 2018 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marku, to já jsem naopak rád, že medikové teď mají jen zbraně vhodný v podstatě jen nablízko, protože mě v BF1 vždy vytáčelo, když postřelíš medika, ale nemáš šanci ho dodělat a on jen zaběhne za roh a okamžitě se vyléčí. Navíc tahle třída měla i zbraně, který dokázaly konkurovat zbraním scouta a to je potom fakt šílený combo.

No a teď na otevřeným prostoru ani nemá cenu někoho křísit, takže mi ty SMG u medika v BFV přijdou lepší volbou. V momentě kdy padne Tvůj spolubojovník, tak ho na tom poli prostě necháš ležet anebo pokuď to je naopak někde v terénu s krytím, tak se Ti pomocí toho SMG bude líp zabíjet ten nepřítel, kterej sejmul toho Tvýho kolegu.
Nepřátelé v dáli prostě ignorovat a podporovat svojí jednotku při čištění prostoru před sebou. Já nejsem žádnej progamer, ale za medika se mi dařilo snad úplně nejvíc a to je to má nejmíň oblíbená třída. Ten finskej samopal s rychlou kadencí střelby není špatnej. Dva borce s tím vyřídíš a to většinou stačí.
Zatím jde u sebe nosit jen jeden kouřovej granát, ale časem půjde nosit určitě minimálně aspoň 2 a to taky dost pomáhá, když chceš vyléčit někoho, kdo padl na "blbým" místě. Jen vzpomeň na obrovský úspěchy v Operations modu v BF1, kde mohutná kouřová clona nejednou byla hlavním faktorem při prolomení nepřátelskejch pozic.

Marek Selinger
Marek Selinger
Level 1 Level 1
13. 9. 2018 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: Je mozny, ze casem novemu fungovani medika prijdu na chut, ale behem tech par hodin v bete se tomu tak nestalo. O to vic me mrzi, ze medik je moje nejoblibenejsi classa.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
12. 9. 2018 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Jestli rad hrajes jako "jednotka", doporucuju
Heroes & Generals. Rada lidi to bere strasne vazne a existuje spousta klanu s teamspeakem apod., kde si rikaj kam maj poslat jaky jednotky a do jaky mise poslou jaky hrace a jakou tridu bude jejich jednotka mit apod.

I kdyz sou klany v ty hre neviditelny (neexistujou clan tagy apod.), maji obrovsky vliv na hru (coz me osobne vzdycky stvalo protoze sem vlk samotar). Nicmene tobe by se to mohlo libit, zvlast kdyz muzes hrat jak za generala tak za vojaka a rozhodujes tak nejen o vitezstvi v misi nebo v nejakym meste, ale i o vysledku valky.

Nekdy dokonce i rozhodujes o osudu hry, protoze se cas od casu stava, ze autori nedelaj uplne dobrou praci a ty nejvetsi klany proste zacnou hru bojkotovat, prestanou hrat dokud se to neopravi, a tim uplne paralyzujou hru, protoze vetsina zdroju je od klanu. Proto se pak stava ze nakej cas vyhrava porad jedna a ta sama frakce, protoze klany z ty druhy odmitaj hrat a chaoticti randomove nemaj proti sehranym klanum sanci po zadny strance.

Miami Vice
Miami Vice
Level 1 Level 1
12. 9. 2018 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Ono to není zase až tak hrozný s tím hraním pro tým. Během hraní bety se účastníci zlepšili a opravdu jsme se ke konci tý bety drželi u sebe a postupovali jako jednotka. Ono se asi dá jet sólo a někde nějakou nepřátelskou pozici flanknout a vpadnout jim do zad, ale mnohem větší šanci na úspěch máte jako jednotka. Samozřejmě, že se vždycky najde nějakej blb, kterej bude nahánět co nejlepší KDR, ale tak to už je online gaming. Tenhle BF se ale snaží tomuhle zabránit a zvýraznit to, že teamwork vítězí!! Naštěstí většina hráčů si chce jen v klidu doma po práci zastřílet a nejlíp u toho i vyhrát bitvu, takže si navzájem pomáhaj, aby měli větší šanci prolomit nepřátelský linie. No a když vidíš, že třeba tamhle irishPotato32 po celou bitvu dělal co mohl, abyste zvítězili, tak mu pak po bitvě pošli friend request a hned máš aspoň jednoho člověka, kterej Tě v příštím boji bude vydatně a udatně podporovat a až pak spolu postřílíte obsluhu "nedobytnýho" kulometnýho hnízda a použijete ho proti nepříteli, tak Ti budou adrenalin, satisfakce a radost stříkat z uší :)

Třeba v tom BF1, když jsi postupoval zákopem a nad hlavou Ti projel landship, to bylo mnohem lepší než obrázek někde v encyklopedii anebo nějakej zrnitej, černobílej dokument. Tahle stoletá, ale tehdy průkopnická vojenská technika má hodně co do sebe a bylo naprosto fantastický vidět to vše během krvavý a výbušný, válečný vřavy!! A ten detail, když dobyjete nějakej úsek a celá Tvoje armáda začne řvát, aby ještě víc vyděsila ustupující vojáky nepřítele. To nemáš ani v Hollywoodu :)

Nikdo z nás se tohohle konfliktu nezúčastnil a vše zná jen z dokumentů anebo z vyprávění od členů rodiny, popřípadě má doma nějakej ten železnej kříž a podobně, tak si myslím, že ty Battlefield hry včetně tady BFV mají v tomhle ohledu co nabídnout. Vidět tu akci, zbraně a techniku...ta Stuka siréna je čistej orgasmus...

Já jsem nedávno (bohužel...) zdědil kolt z americký občanský války, no a kdybych si v kvalitě Battlefield her mohl dát například druhou bitvu o Sabine Pass, kde rebelové zvítězili i přesto, že čelili sto násobný přesile, tak bych byl fakt šťastnej. Hurrah, hurrah, for southern rights hurrah!!

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
12. 9. 2018 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: škoda že musí být z WWII. By tě jistě zaujal Squad. A lidi co to hrajou mají takový roleplay přístup.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
12. 9. 2018 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: ja myslím že slabina MP her sou lidi. Pokud někdo stvoří to co si popsal budu nadšen ale zatím jsem pesimista.

Reklama
Reklama