Battlefield 4 bude next-gen hra
Ještě před oficiálním odhalením už toho víme o multiplayeru Battlefield 4 docela dost. Největší zásluhu na tom má časopis Edge, který se ke studiu Dice dostal blíž než ostatní a chystá velké preview.
Z něj uniklo několik novinek. Ta nejpodstatnější říká, že Battlefield bude opravdu vyroben ve dvou verzích, tedy v next-gen pro PS4 a nový Xbox, a také na PC, X360 a PS3. Počítačová verze prý bude podporovat rozhraní DirectX 11.
Hru má celkově pohánět vylepšený Frostbite Engine 2.5. Jak moc se ale budou obě generační verze lišit, prozatím nevíme. Autoři každopádně slibují pro tu lepší odnož dynamické střídání počasí s písečnými bouřkami i mlhou a těšit se máme také na plně zničitelný terén a architekturu.
Velmi zajímavé informace jdou také na vrub samotnému multiplayeru, který bude v novogenerační verzi podporovat hru až šedesáti hráčů. Ten samý prostor má poskytnou i počítačová verze. Naopak na starých konzolích si dohromady zahraje jen čtyřiadvacet lidí.
V online záležitostech dále autoři slibují vylepšený Battlelog 2.0 s lepším systémem statistik a podporu všech známých módů včetně například velitelského. Řízení vozidel má být v multiplayeru samozřejmostí, stejně jako pohodlnější ovládání vzdušných jednotek.
Příběh nového Battlefieldu se bude odehrávat v Číně blízké budoucnosti, přesně v roce 2020. Singleplayerová kampaň však bude opět brána jen jako trénink, nezabere nespíš ani šest hodin čisté hry.
Oficiální odhalení Battlefieldu je naplánováno na 26. březen u příležitosti veletrhu GDC