Zpět na článek

Diskuze: Batman: The Telltale Series - Episode 1: Realm of Shadows

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

HumanDeath
HumanDeath
Level 1 Level 1
4. 8. 2016 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: SWTOR hraju jako nepřerušený sub přes 4 roky a spousta rozhodnutí se projevila. Každou třídu jsem hrál v průměru 5x. Volby v KOTFE mě hodně baví, zejména pak šokující a nečekaná volba na konci Profit and Plunder. To je prostě masakr!

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
4. 8. 2016 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: V tom případě je to špatný názor. Jako sorry, ale to je jako mít názor, že knihy neobsahují písmena. Nemusíš mít ty hry rád, ale hry to prostě jsou. Je to žánr příběhových (nebo filmových) adventur.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
4. 8. 2016 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Podle mě, a taky podle definice videohry. :)
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Video_game

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Ta rozhodování, která mají asi tak stejný vliv jako ve SWTOR?

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rappix: Zájem?Sold copies nic moc.Kritika je na Telltale oprávněná,protože ignorují své fanoušky a nekomunikují s nimi.A ta fráze They Will Remember It?To nefunguje.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já vážně u těchhle typů her nechci dělat nějaké vynucené hádanky. Proč proboha, vážně někoho u příběhových adventur zajímají puzzly? Mnohem radši bych byl, kdybych mohl sledovat příběh, kde mě nevyrušuje nějaké chození a radši ať konečně dají pořádný důraz na volby a rozvětvení příběhu.

@sweat55: Ano, správně. Jejich hry stojí na příběhu.

Dominik Nečesánek
Dominik Nečesánek
Level 1 Level 1
4. 8. 2016 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to v noci dohrál a bavilo mě to.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Ano, ty rozhodování a volby nepovažuješ za gameplay?

rappix
rappix
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč měnit něco co funguje a je o to evidentně zájem?

Arha
Arha
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm, díval jsem se na pár zahraničních recenzí a nešly pod 7,5 bodů z 10. Asi Batmanovi šanci dám.

sweat55@seznam.cz
sweat55@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klasika. Telltale zase jede jednu a tu stejnou písničku. Nic moc animace, ošklivá grafika, nuda, nuda a nuda. Skoro žádný gameplay, jenom čumění na filmeček a pak quicktime eventy, které nejsou zábavné. Jejich posledních pár her prostě stojí akorát na příběhu. Nic víc.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 8. 2016 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Tak už jenom to, že argumentoval tím, že ty volby nemají váhu, čímž naznačil, že kdyby váhu měli, tak to hra je, tak trochu značí že mele nesmysly :)

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
4. 8. 2016 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Ne, je to interaktivní video.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: V tomhle směru to není dobře provedená hra, ale pořád to je hra.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HumanDeath: Taky říkám, že tam mi to moc nevadilo. :) Hlavně z toho získáš spoustu informací, které se do toho hlavního příběhu prostě nevejdou. Spíš mi tam šlo o ty hádanky, které mi snad nebraly zážitek z té hry, ale byly zbytečné.
Já jsem prostě alergický na řeči, že nedostatek puzzlů nebo gameplaye příběhovým adventurám nějak ubírá, spíš to vítám (v případě Telltale to spíše vypadá, že jim ty hratelnostní segmenty nejdou).

HumanDeath
HumanDeath
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Já jsem si v LiS nevšiml vynuceného gameplay. Hra byla natolik zábavná, že byla radost, jen tak se procházet, posedět s Max na lavičce, vyslechnout si její myšlenky. Pofotit pár zajímavostí, přečíst si její zápisky. Zatím jsem si dal 4 průchody čítající cca 65 hodin a už se těším, až se k tomu zase vrátím. Možná už naposled, ale řádně si to užiju. Z Batmana mám zatím špatný pocit. Počkám až vyjde komplet a uvidím. Od TellTale jsem hrál jen TWD (což opravdu miluji, jsem obr fanda komiksů i seriálu) a The Wolf among us, u nějž jsem postrádal tempo. Wolf byl zábavnej, super hlášky, zajímavé prostředí, ale konec zklamání, takové useklé a bojím se toho, co naznačuje Jirka v recenzi, že TellTale půjdou pomalu ke dnu a jediná hra stojící za pozornost bude TWD, což by se mohlo taky nesmírně pokazit s jejich současným směřováním.
Přeju všem hodně zábavy u her a příjemný zbytek týdne.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: "Proč proboha, vážně někoho u příběhových adventur zajímají puzzly? Mnohem radši bych byl, kdybych mohl sledovat příběh, kde mě nevysušuje nějaké chození "

Tak to jsi musel nesnášet Life is Strange...moment :D

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sweat55: Pokud je to tak jak říkáš, tak je to špatná příběhová adventura, stejně jako film se špatným příběhem bývá špatný film. Proto se musí víc soustředit na lepší příběh a větší dopady rozhodnutí.
A ne, neměli by dělat animák, protože hra má spoustu výhod, pro mě je třeba snazší se sžít s postavou, když jsem to vlastně já, který tam je a rozhoduje se, co udělat, a ne postava, na kterou se koukám na obrazovce. Celý ten koncept voleb má obrovský potenciál, teď jen aby to někdo vzal a uvědomil si to.

sweat55@seznam.cz
sweat55@seznam.cz
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Stojí. Ale když je příběh nudnej nebo mají ve hře rozhodnutí, která na něj nemají vliv tak je něco špatně. To už rovnou můžou vydat jenom nějakej animák.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
11. 8. 2016 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrál jsem Jurassic Park: The Game a tam to bylo i přes slabší grafiku fajnové doplnění filmu (pokud jsme tedy nečetli Crichtonův román), i ta hratelnost tam byla celkem nápaditá a pro mě až neočekávaně hravá. Zde po X letech ale mám pocit, že je vše tak nějak špatně. Bruce Wayne nevypadá jako často prezentovaný Bruce. V kinech teď řádil Affleck, předtím to byl Bale, proč proboha v této hře vystupuje Wayne jako nějaký připrdnutý páprda, čučí do země, a vůbec má rysy jak nevinná dívenka. Vedle něj je pak nabušený obr Harvey Dent jako mimo mísu. Hratelně to je po první hodince spíše povídačka. Co bych tomuto počinu prozatím pochváli, tak to je líbivý bat-oblek, a pohledná Catwoman. Nejvíce mi na vizuální stránce vadí ten roboticky připosr... pohyb postav a obrysy černé fixy. Myslím, že tento efekt grafiku moc nevylepší ani nezamaže očividné neduhy. Prozatím s recenzí souhlasím.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
4. 8. 2016 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: No to nic nemění na mém názoru.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
4. 8. 2016 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Mno možná tak podle tebe. Podle mne je to interaktivní video.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
4. 8. 2016 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze Telltale opet nezklamal a porad si jede to svoje (i pres sva velkohuba prohlaseni). Asi me to ani neprekvapuje. Preci jen, tenhle mustr je pro ne vhodny. Preskinujou tu svoji zakladni Telltale kostru, sepisou tomu nejakej pribeh, aby se nereklo a voila. Minimalni naklady a prachy se hned hrnou. (co mi to jen zacina z herniho odvetvi pripominat? :))
Stagnace tech jejich her je fakt zalostna. A to uz to povetsinou sleduju jen z povzdali. TWD me ve sve dobe nadchlo, jelikoz to tenkrat bylo pomerne originalni, zajimalo me to, jelikoz jsem akorat ujizdel na komiksu a navic me lakala ta moznost voleb, nez jsem tedy na konci zjistil, ze to bylo cele jenom velka bublina (coz mi tenkrat ani tolik nevadilo, protoze me to v zasade furt bavilo, ikadyz to bylo dil od dilu horsi). Pak uz jsem dal sanci jen Wolfovi a uprimne, po nem nemam uz na nic od Telltalu chut. To same, jak pres kopirak. Vypada to sice relativne hezky, diky celkem povedene stylizaci, ale samotny pribeh, ktery v pripade techto her povazuji za stezejni, mi prisel opravdu zalostny. Vazne do ted nechapu, proc se to tak skvelou predlouhou, jakou Fables jsou, inspirovalo tak volne, pro dobro veci to dle meho nazoru opravdu nebylo.
A nejhorsi na tom vsem je funkcnost jejich her. TWD jsem hral na X360 a uz tam jsem zaznamenaval pomerne caste trhani hry. Wolf Among Us jsem hral na Vitě a tam se to trhalo tak casto, ze mi kolikrat malem povolili nervy a VITA letela oknem. Ta hra byla v nekterych pasazich az nehratelna, velmi rada se totiz sekala v mistech, kdy se musite rychle rozhodnout a v podstate vam tak tu moznost vzala. Opravdu jsem se timto citil podveden. Davat penize za takovy polofunkcni paskvil.
A tak se vlastne dostavam ke sve otazce. Jak je sakra mozny, ze ta hra vypada, jak vypada (tedy stezi prumerne) a pritom se seka i na PS4? To uz mi prijde jako opravdova fuserina, kort kdyz se telltale za ta leta s tim enginem nijak zasadne neposonul a mohl ho tak alespon odladit do funkcni podoby.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: A je to vůbec hra, když tam gameplay prakticky nefiguruje?

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
3. 8. 2016 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tam jsem to zvládl, protože měli dobře udělané to, že si tím určuješ tempo hry a objevuješ díky tomu spoustu backstory. Ale k těm hádankám jsem opravdu přistupoval tak, že nechci, aby mě zdržovaly od příběhu a necítil jsem žádné zábrany se podívat na YouTube. Takže ano, i v Life is Strange bych radši viděl míň vynuceného gameplaye. :)

Reklama
Reklama