Baldur’s Gate 3 v dalším patchi výrazně rozšíří hráčovy možnosti
Třetí vývojářský panel studia Larian odhalil, že další připravovaná aktualizace přidá do Baldur’s Gate 3 seznam novinek stran herních mechanismů. Změnou si projde např. házení kostkou, příběhové pozadí postav nebo kvalita umělé inteligence.
- Baldur’s Gate 3 představí v další aktualizaci řadu novinek
- Změnou projde házení kostkou, systému kempování, AI protivníků i pozadí hráčského charakteru
Nejzásadnějším prvkem Patche 5 se stane představení aktivního hodu kostkou. Aktivním v tom smyslu, že namísto slepého obětování všeho štěstěně a ničemu jinému, budou moci hráči využívat i mocných kouzel, která mohou, při troše umu, vychýlit misky vah v jejich prospěch. Aktuální status postav i seznam modifikátorů bude navíc začleněn přímo do herního rozhraní, a bude tak po celou dobu přehledně vyobrazen na očích hráče.
V případě soubojů, kde se kostka uplatňuje také, prochází změnou kvalita umělé inteligence a přidaná variabilita při řešení sporů. Namísto expresního odesílání nepřítele do říše Háda, můžete jeho skon dočasně odložit, a jeho fyzickou schránku tak pouze pošolíchat do stavu mírného bezvědomí.
Další zajímavou novinkou, se kterou se seznámíme, budou osobní cíle. Ty budou vycházet z položky „background“ při vytváření hráčského charakteru, a vedle hlubšího vžití do světa Forgotten Realms nabídnou i vlastní miniquesty a řadu odměn.
Změnou projde v neposlední řadě i budování tábořiště. Jeho aktivace a obnova zdraví mezi souboji se nově přiblíží Pillars of Eternity, a bude tak vyžadovat nastřádání surovin.