Autoři Payday a GTFO chystají nový projekt, šéf studia slibuje návrat k heistům
i Zdroj: Steam
Novinka Autoři Payday a GTFO chystají nový projekt, šéf studia slibuje návrat k heistům

Autoři Payday a GTFO chystají nový projekt, šéf studia slibuje návrat k heistům

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Ulf Andersson se podepsal pod oba díly Payday, načež se stal výkonným ředitelem studia 10 Chambers. Po vydání hardcore střílečky GTFO se pomalu připravuje na další projekt. Do jakého žánru zamíří tentokrát?

Reklama


  • Studio 10 Chambers chystá kooperativní akci
  • Hra by měla být přístupnější než GTFO, ale méně akční než Payday
  • Vývoj je teprve na začátku

V rozhovoru pro magazín NME se Anderson svěřil, že se po hororově laděné střílečce vrací k heistům. Inspiraci čerpá čtením sci-fi literatury a z dnes tolik populárního kyberpunku. Nový projekt se dle jeho slov profiluje jako “techno-thriller”.

S Payday by však neměl mít mnoho společného. Zatímco bankovní lupiči řešili všechny problémy zmáčknutím spouště, chystaná akce podle všeho nebude postavena na neustálé střelbě. Zdá se, že autoři chtějí mnohem více pracovat s dynamikou a akční pasáže občas proložit klidnějšími momenty.

Recenze GTFO, náročné kooperační střílečky, která vám zahraje na nervy
i Zdroj: Hrej.cz

Recenze GTFO, náročné kooperační střílečky, která vám zahraje na nervy

Kooperační hry, nejčastěji tedy střílečky, trpí na jednu zásadní věc – jejich průchod s dobrou partou poměrně jednoduchý, zvyšující se obtížnost avizují akorát větší hordy nepřátel. Často jsem právě s tímto měl problém, hra se pak velice rychle stala repetetivní a brzy mě přestala bavit. To stejné jsem cítil i u Extraction, ale nakonec dopadlo dobře. Podobný příběh jsem očekával od GTFO. Lákala mě především „hororová“ atmosféra a také hodnocení hráčů, kteří si projekt studia 10 Chambers dost pochvalovali. Když jsme tak dostali klíče a možnost vyzkoušet si hru na vlastní kůži, samozřejmě jsem se do toho ponořil.

Chystaný projekt nakonec nesnese srovnání ani s titulem GTFO, který je postaven na nebývale vysoké obtížnosti. Tentokrát by chtěl vytvořit mnohem přístupnější zážitek.

Z rozhovoru nicméně vyplývá, že je vývoj další hry na samotném začátku, se svým týmem ostatně ještě ani nedali dohromady název. Je tedy naprosto pochopitelné, že o termínu vydání mluvit nechtěl.


Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama