Autoři Payday a GTFO chystají nový projekt, šéf studia slibuje návrat k heistům
Ulf Andersson se podepsal pod oba díly Payday, načež se stal výkonným ředitelem studia 10 Chambers. Po vydání hardcore střílečky GTFO se pomalu připravuje na další projekt. Do jakého žánru zamíří tentokrát?
- Studio 10 Chambers chystá kooperativní akci
- Hra by měla být přístupnější než GTFO, ale méně akční než Payday
- Vývoj je teprve na začátku
V rozhovoru pro magazín NME se Anderson svěřil, že se po hororově laděné střílečce vrací k heistům. Inspiraci čerpá čtením sci-fi literatury a z dnes tolik populárního kyberpunku. Nový projekt se dle jeho slov profiluje jako “techno-thriller”.
S Payday by však neměl mít mnoho společného. Zatímco bankovní lupiči řešili všechny problémy zmáčknutím spouště, chystaná akce podle všeho nebude postavena na neustálé střelbě. Zdá se, že autoři chtějí mnohem více pracovat s dynamikou a akční pasáže občas proložit klidnějšími momenty.
Chystaný projekt nakonec nesnese srovnání ani s titulem GTFO, který je postaven na nebývale vysoké obtížnosti. Tentokrát by chtěl vytvořit mnohem přístupnější zážitek.
Z rozhovoru nicméně vyplývá, že je vývoj další hry na samotném začátku, se svým týmem ostatně ještě ani nedali dohromady název. Je tedy naprosto pochopitelné, že o termínu vydání mluvit nechtěl.