Autoři Final Fantasy XVI původně počítali s vydáním PS4 verze. Vývoj by se ale minimálně o dva roky protáhl
Jednou z velkých exkluzivit, které v nejbližší době zamíří na PlayStation 5, je Final Fantasy XVI. Nyní vyšlo najevo, že hra dle původních plánů měla zamířit i na konzole minulé generace.
- Během vývoje Final Fantasy XVI se počítalo s verzí pro PS4
- Producent Naoki Jošida nakonec rozhodl, že se na ní pracovat nebude, jelikož by výrazně prodloužila proces vývoje
O hře popovídal producent Naoki Jošida v rozhovoru pro kanál Final Fantasy Union. Nejprve se trochu zdráhal odpovědět na otázky směřující do zákulisí celého vývoje, následně se ale svěřil, že se počítalo i se starší konzolí od Sony.
“Během vývoje jsme původně počítali s tím, že hru zřejmě vydáme i na PS4. Pak jsme si ale uvědomili, že abychom ji dostali na úroveň, na kterou bychom mohli být pyšní, potřebovali bychom ještě minimálně jeden nebo dva další roky vývoje.”
Jošida tedy v jistý moment musel rozhodnout, že na PS4 nebude brát zřetel, jelikož nechtěl takto výrazně protahovat proces vývoje.
Final Fantasy XVI dorazí 22. června na PS5, krátce před vydáním bude k dispozici několikahodinová demoverze.