Autoři Deep Rock Galactic si pochvalují uvedení v PS Plus. Služba zajistila miliony hráčů a pohádkové příjmy
Na předplatitelských službách často vydělají autoři nezávislých her, uvedení v nabídce může výrazně zvýšit zájem, od něhož se samozřejmě odvíjí i další zisky. Příkladem může být High on Life, které zabodovalo v Game Passu. Tvůrci Deep Rock Galactic zase nabrali momentum díky službě PlayStation Plus.
- Výkonný ředitel Ghost Ship Games promluvil o službě PS Plus
- Deep Rock Galactic díky ní přilákal miliony hráčů
- Ti ve hře utráceli za kosmetické předměty, čímž studiu zvýšili příjmy
Když Justin Roiland mluvil o úspěchu High on Life, nezapomněl zdůraznit, že kouzlo Game Passu bude fungovat především u her, které jsou něčím unikátní. Hráči je totiž rádi doporučí kamarádů, čímž se sněhová koule pomalu nabaluje. To samé zafungovalo i v případě Deep Rock Galactic.
“Zlomili jsme naše rekordy v počtu hráčů a v příjmech,” řekl výkonný ředitel Ghost Ship Games - Soren Lundgaard. “Zařadili jsme se do PlayStation Plus a velmi, velmi rychle si hru vyzvedlo deset milionů hráčů. Začali hrát, užívali si nový sezónní obsah, kupovali si kosmetická DLC a společně si užívali pěkné chvíle.” Lundgaard dodal, že právě díky PS Plus se značka více přiblížila mainstreamovému publiku.
Nutno ale připomenout, že se hře skvěle dařilo už před uvedením v předplatitelské službě od Sony. Vývojáři zaznamenali obrovský zájem už během early accessu, hra se navíc taktéž objevila v Game Passu.
Studiu se zkrátka a dobře daří, trpasličí horníci mu přinesli štěstí a velké bohatství. Vývojáři chtějí část investovat zpět do herní branže, nedávno totiž oznámili, že zakládají vydavatelství Ghost Ship Publishing, aby mohli pomoct začínajícím vývojářům, a to především na dánské herní scéně.