Zpět na článek

Diskuze: Autor zveřejnil příběh 3. epizody Half-Life 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
14. 9. 2017 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a co takhle: když je známej scénář, tak se k tomu můžou pustit CROWBAR COLLECTIVE (až dokutí xen pro black mesu), a vytvoří remake epizody 3 prakticky pouze dle scénáře. :D ... můžeme počítat s tím, že kolem roku 2022-2025 se dočkáme výsledku... nevím jak vy, ale já ten scénář určitě číst nebudu, počkám si, až ho nějací hardcore fanoušci zhmotní.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
29. 8. 2017 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Existuje jediný racionální(!) důvod, proč by Valve mělo investovat desítky milionů dolarů do několikaletého vývoje pokračování Half-life?
Veřejně se neví, co se ve firmě děje, jaké má plány, na jakých projektech pracuje nebo pracovalo. Je více než pravděpodobné, že se ve firmě pracuje na desítce jiných projektů, které jsou pro společnost v analýzách perspektivnější -- různé multiplayerové online kompetetivní hry, které se více blíží svým zaměřením "službě" a ne jen "jednorázovému produktu", jakým by byla single-playerová kampaň nového Half-life. Pokud by kdy pokračování vzniklo, museli by se majitelé Valve sami rozhodnout, že jen tak pro své vlastní potěšení investují do projektu desítky milionů a zaplatí tým špičkových lidí. Ale to neudělají, protože tahle hra pro ně zřejmě už ani není potěšením.

MarekLucin
MarekLucin
Level 1 Level 1
28. 8. 2017 05:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O tom že Half-Life 3 vyjde jsem nikdy nepochyboval a pochybovat nepřestávám. Je to jistota.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
26. 8. 2017 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měli to k desetiletému výročí Epizody 2 nechat nějakému menšímu perspektivnímu týmu, aby s tím něco udělal, když sami nejsou schopni. Jistě by se zapojilo i pár tvůrců původní série. Podobně jako se FunCom vykašlal na Dreamfall, který nechal s podobným (spíš ještě horším) cliffhangerem a spoustou nedořešených otázek jako tomu bylo u HL2 Ep2. Ne, že bych byl Dreamfall: Chapters vysloveně nadšen, ale nebyly špatné a přinesly uspokojivé zakončení příběhu.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
26. 8. 2017 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Nesouhlasim. I kdyby Valve neudelali naprosto zadnou PR kampan, tak by stejne HL3 slo s hypem do nebes kvuli lidem na internetu (komunity, youtube apod.).

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
26. 8. 2017 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Přesně tohle se říkalo o Half-Life 2 a jak je to oblíbená hra. Pokud by hra byla dobrá, lidi by ji měli rádi. A navíc, za ten hype nemůže nikdo jiný, než Valve.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
25. 8. 2017 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Uprimne, na jejich miste (Valve), nikdo rozumne smyslejici by nejednal jinak. Epizoda 3 nebo snad dokonce Half-Life 3 by mohl byt jedine fiaskem. Hype okolo tehle hry by ji proste odsoudil ke zklamani a hejtu bez ohledu na pripadne kvality. Nakonec by si jen pokazili jmeno tak jako tak.

Ohledne Steamu ale souhlasim, obzvlast pak s mobilni aplikaci. Chce to vylepsit. GOG uz ma ted lepsiho klienta z hlediska interface. Nakonec jsem ale i tak rad - predstav si misto Valve treba EA nebo Ubisoft... :D

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
26. 8. 2017 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Dnes by to tak asi bylo, před šesti lety ale ne. Což je pouze chyba Valve.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
26. 8. 2017 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Celkove vzato s tebou souhlasim :) Jen ta konkurence Valve co se tyce Steamu je podle mne jeste hoodne daleko.

Stinna stranka nizkych cen her v akci u nekterych lidi vytvari pro me nepochopitelne veci. Kdyz u nekterych pratel na Steamu vidim, ze maji 300 nebo i 700 her v knihovne a vetsinu nikdy ani nezapnuli... a hur to co si spustili tak v 90% nezahrali ani do pulky... velky oci pri nakupu prekonaji rozum :D Spousty her je pak hrozne velka skoda a nedoceneni. Achievementy jsou na konsolich jeste vetsi "tahak" a ty karticky apod bych zrusil. Ale to je v lidech no :/

Co se tyce cen novych her je to ale jina pisnicka. Standart 1500 az 1900 (u konsolove verze) je proste prilis moc. Kdyz na otazku cloveka co nehraje odpovis, ze jsi za prave zakoupenou hru dal skoro 2 tisice, jsi za blazna a podivina :D Nemluve o cenach DLC :D

_pedrox_
_pedrox_
Level 1 Level 1
26. 8. 2017 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

H-L vo svojej dobe bola dobrá hra, H-L2 (pre mňa) ešte lepšia, ale z dnešného pohľadu, keď sa na celú sériu pozriem, tak mi to vlastne ako taký ospevovaný masterpiece ani vlastne nepríde. Príbeh podávaný úplne zle, amatérsky, množstvo nezodpovedaných otázok, ktoré teraz bez akéhokoľvek zakončenia vlastne už sa ani nedajú považovať za to "niečo viac", resp. nejaké vlastné interpretácie. S odstupom času mi to celé príde, ako keby ani sami autori poriadne nevedeli, čo z tej značky vlastne chceli mať a kam ju posunúť. Alebo už možno na to aj v priebehu tých rokov a kvôli starostiam s biznisom aj sami zabudli. Len raz vytvorili toto univerzum, postupne naň nabalovali obsah, ale o kvalitnom sci-fi príbehu sa tu už z dnešného pohľadu nedá hovoriť ani omylom... Ešte keď si zoberiem, ako sú niektoré dnešné, dokonca aj indie hry príbehovo a scenáristicky vymakané, tak ten H-L celý na mňa už z dnešného pohľadu pôsobí dosť outdated a overhyped. Valve s hrami proste ušiel vlak, to je fakt. A mám taký pocit, že sami to dobre vedia, preto sa venujú už len biznisu a tomu, čo im vynáša papiere.

stitch123
stitch123
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
25. 8. 2017 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

F

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
26. 8. 2017 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UnreAll: Z pohledu Valve ale Steam funguje perfektne. Nezastavam se jich, tak to proste je. A pokud hrajes na PC tak se Steamu prakticky nevyhnes. Leda bys sam sebe dost limitoval ve vyberu her co budes hrat.
Co se tyce tvorby her, tak i s financema Valve tezko udelas AAA hru, kdyz uz ted nemas skoro zadne vyvojare takovych her. Vsichni tvurci osobnosti odesli jinam. Nakoupit takove lidi zpet casto neni ani otazka penez. Predstav si, ze bys jako vyvojar napr. v Rockstaru dostal nabidku od Valve, asi nemas racionalni duvod kyvnout na to, ze?

Nakonec jen reknu, ze na PC platforme muzem byt radi za to, co Valve se Steamem udelali s cenama/slevama her. Spocitej si, kolik by te 10 nahodnych her na Steamu stalo na konzoli libovolneho vyrobce.

Takze do budoucna, at zamakaj na Steam klientu a budu spokojenej. Vic uz od Valve nezadam.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
26. 8. 2017 06:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

HL je už mrtvá značka, Valve to svým přístupem pokaňhalo a cliffhangerové pojetí konců je k smíchu.

Reklama
Reklama