
Assassin’s Creed se dočká samostatné multiplayerové hry. Na projektu pracují autoři Rainbow Six Siege a For Honor
Prezentace Ubisoft Forward načrtla blízkou i vzdálenou budoucnost značky Assassin’s Creed, Ubisoft představil hned několik her, které nás vezmou například do Bagdádu, Číny, Evropy či Japonska. Krom singleplayerových zážitků se však chystá i čistě multiplayerový titul.
- Ubisoft chystá multiplayerový titul spadající pod Assassin’s Creed Infinity
- Na projektu pracují autoři se zkušenostmi z vývoje Rainbow Six Siege a For Honor
- Hra by měla být mnohem přístupnější než multiplayerové režimy v předchozích hrách
Pár slov padlo k samostatně stojící hře s kódovým označením Invictus. I ta se schová pod střechu Assassin’s Creed Infinity, které lze vnímat jako jakýsi hub spojující několik různých projektů (včetně Project Red a Project Hexe).
Předešlé tituly asasínské série s multiplayerem několikrát experimentovaly. V rámci Brotherhood byl vůbec poprvé uveden PvP režim, Unity pak nabídlo možnost kooperace. Producent Marc-Alexis Côté v rozhovoru pro VGC vysvětlil, že v případě Invictus hodlají přinést mnohem přístupnější zážitek, který bude cílit na široké publikum. “S možnostmi kolem projektu Animus v Assassin’s Creed jsme zatím pouze klouzali po povrchu. Multiplayer už jsme sice v minulosti měli, ale nebyl kdovíjak přístupný.”
Na projektu pracují ostřílení vývojáři, kteří mají na svědomí Rainbow Six Siege nebo For Honor, právě jejich zkušenosti chce Ubisoft využít v přípravě standalone multiplayeru. Côté nicméně jedním dechem ujišťuje, že na prvním místě je stále singleplayer. “Chci ujistit naše fanoušky, že jsme plně oddáni našim singleplayerovým hrám, ať už jde o Red, nebo Hexe, které patří možná mezi ty největší investice, jaké jsme na poli singleplayerových her udělali.”
Zatím není známo, kdy Invictus spojí první hráče, zatím to ale vypadá, že si na hru ještě pár let počkáme.