Angry Birds jsou na facebooku
Naštvaná mobilní hříčka Angry Birds se konečně dostává na facebook. Na sociální síť míří strategie od finského týmu Rovio s novými power-up a vlastnostmi. Nazývají se Sling Scope, King Sling, Super Seeds, and Birdquake.
Mezi nové sociální funkce patří například ta, že facebookoví hráči se mohou chlubit svým skóre v komunikačním formuláři a mohou si mezi sebou předávat virtuální dárečky se zmíněnými power-upy. Co který dělá si můžete ve facebookovém Angry Birds vyzkoušet už nyní. Na jeden z nich si můžete i na videu.
Fyzikální logický rychlík Angry Birds si za dva roky své existence vybudoval velmi silnou pozici mezi casual hrami. Takovou, že autoři z finského studia Rovio Mobile se mohli aktuálně pochlubit, že si jejich hru stáhlo už více než čtyři sta milionů lidí a přibližně třicet milionů jich hraje denně, přičemž odehrají asi tři sta milionů minut. V průměru tedy každý uživatel stráví u hry deset minut.