Akce Deathloop vznikala jako náhradní projekt za Dishonored 3. Původně se mělo jednat o mnohem menší hru
Studio Arkane má v portfoliu několik zajímavých značek, proslavilo se však především díky sérii Dishonored. K přípravě třetího dílu se autoři ještě nedostali, důvody nyní nabízí zakladatel studia.
- Akce Deathloop byla koncipována jako experimentální projekt menšího měřítka
- Autorům časem nabobtnala pod rukama
Raphaël Colantonio v rozhovoru pro magazín Rock Paper Shotgun prozradil, že Bethesda před lety nebyla přesvědčena o tom, zda si značka zaslouží další pokračování. Studio Arkane tedy dostalo za úkol připravit návrh menší hry experimentální povahy, než se rozhodne o dalším velkém projektu.
Zřejmě stále vzniká nový obsah spojený s Deathloopem. Představitel hlavního hrdiny se prořekl v rozhovoru
Střílečka pracující s mechanismy časových smyček Deathloop vyšla v září minulého roku a letos se ve stejné době dostala i na konzole Xbox. V té době se také dočkala jediného většího obsahového rozšíření, značka jako taková ale zřejmě ještě neřekla své poslední slovo. Omylem to naznačil představitel hlavní role Jason Kelley.
“Nechceme dělat Dishonored 3,” parafrázoval své nadřízené. “Ale bylo by fajn, pokud byste udělali prototyp menší hry, možná s multiplayerem, abychom se to naučili, možná s mikrotransakcemi. Něco, kde by se dal hodně recyklovat obsah ve stylu rogue-like.” Takhle nějak znělo zadání, podle kterého studio Arkane namíchalo Deathloop.
“A za ty roky se z toho stala velká věc,” dodal Colantonio. “Kdybychom udělali Dishonored 3, tak by to zřejmě vyšlo na stejné peníze,” okomentoval výsledný rozpočet.
Sluší se dodat, že Colantonio už v Arkane dávno nepracuje. V roce 2019 spolu s několika dalšími odpadlíky založil studio WolfEye, které se před rokem blýsklo kovbojkou Weird West.