Deathloop a Dishonored pojí jeden vesmír. Arkane chtěli prozkoumat, jak se svět změní po smrti Outsidera
i Zdroj: Arkane Studios
Deathloop Novinka Deathloop a Dishonored pojí jeden vesmír. Arkane chtěli prozkoumat, jak se svět změní po smrti Outsidera

Deathloop a Dishonored pojí jeden vesmír. Arkane chtěli prozkoumat, jak se svět změní po smrti Outsidera

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

Když jsme poprvé viděli Deathloop, pro nikoho nejspíše nebylo těžké seznat, že nese jisté vlastnosti a charakteristiky Dishonored. Koneckonců obě hry mají styčné plochy nejen v architektuře, ale i mechanismech, včetně schopností a pohybového systému. Téměř okamžitě začali proto fanoušci teoretizovat, že by obě hry mohlo pojit něco více, jako např. svět nebo vesmír. Tuto skutečnost nově potvrzuje i samotná Bethesda. Kreativní ředitel Arkane Dinga Bakaba uvedl, že Deathloop je jedna z budoucností světa Dishonored.

Reklama


  • Kreativní ředitel studia Arkane oficiálně potvrdil spojení mezi Deathloop a Dishonored
  • Obě hry sdílí jeden vesmír, kde Deathloop vystupuje v daleké budoucnosti

Bakaba během Xbox Podcastu prohlásil, že ho po celou dobu bavilo sledovat, jak komunita reaguje a skládá jednotlivá vodítka. Podle jeho slov je nejnověji vydané Deathloop zasazené do daleké budoucnosti Death of the Outsider, což je díl, jenž vyšel v roce 2017 jako samostatné rozšíření Dishonored 2. Arkane údajně nedal přednost přímému pokračování Dishonored, protože chtěl, aby jeho nová hra byla osobitá i unikátní, s vlastním  příběhem, postavami i časovým obdobím. Zároveň chtěl, aby vývojáři měli šanci prozkoumat, co je zajímalo. Podle Bakaba se totiž hned při začátku rozmohla u týmu touha nahlédnout na Dishonored poté, co z jeho rovnice zmizí postava Outsidera.

Ačkoli Bakaba otevřeně promluvil o tom, že zbývá stále řada nápověd, na které si hráči musí ještě počkat, sám uvedl, že jeho oblíbená je brokovnice Heritage Gun, která dokáže přepínat mezi dvěma režimy střelby. „Na boku [této zbraně] je malé logo, které běžně sotva vidíte. Ale teď, když jsme přidali animace nečinnosti, kdy si vaše postava hraje se  zbraněmi, můžete skutečně vidět, že logo patří Dunwall Tower [hlavnímu sídlu rodu Dunwallů, které ve druhém dílu navštívíte]."

Co se týká dalších podobností, můžeme upozornit i na zcela zjevné podobnosti mezi určitými schopnostmi, např. Shift-Blink či Nexus-Domino. Samozřejmě až doteď šlo spíše o podobu vizuální. Hráči ji mohli jednoduše připisovat tomu, že vývojáři z Arkane v zájmu efektivnosti využívali využít staré, ověřené nápady.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama