Agent 47 si brzy dojde pro předplatitele Game Passu. IO Interactive oznámilo nové režimy, podporu VR na PC a další novinky
Mezi ty nejlepší kousky minulého roku bezesporu patří Hitman 3. IO Interactive ovšem k závěru trilogie ještě neřeklo poslední slovo, i letos se hráči mohou těšit na čerstvý obsah a další novinky.
- 20. ledna vyjde Hitman Trilogy
- Bundle se od prvního dne objeví v nabídce Game Passu
- Součástí je režim Elusive Target Arcade
- Na jaře vyjde rogue-like režim Freelancer
První informace udělá radost předplatitelům služby Xbox Game Pass. Holohlavý zabiják se totiž do nabídky zařadí spolu s nově oznámeným bundlem Hitman Trilogy, který vyjde 20 ledna. Kromě PC a konzolí Xbox One a Xbox Series bude samozřejmě dostupný také na PS4, PS5 a prostřednictvím cloudu také na Switchi.
Novinek je ale mnohem více. Autoři oznámili, že by si hráči na PC měli pomalu chystat brýle pro virtuální realitu, podpora VR se konečně zpřístupní i jim (doposud byl režim k dispozici pouze na konzolích PlayStation). U PC verze ještě chvíli zůstaneme, dostalo se jí totiž dodatečné péče. Po technické stránce je tedy o něco lepší, už jen díky podpoře technologií ray tracing, XeSS, VRS.
Pojďme se ale podívat také na obsah, který autoři chystají na letošní rok. Jednou z novinek je režim Freelancer, který hráčům otevírá další způsoby plnění misí okořeněné náhodnými elementy. Agent 47 získává přístup k úkrytu, kde si může uložit oblíbené předměty a připravit se na další zakázky. Ty se sice odehrávají ve známých lokacích, zabiják ale natrefí na nové psotavy a skryté odměny. Freelancer podle autorů koketuje s rogue-like prvky, což se projevuje například v zacházení s výbavou. Hráči přijdou o všechny předměty, které nechají v dané lokaci, oblíbené pracovní nástroje pak musí znovu nakupovat u dealera zbraní, a to se samozřejmě prodraží. Freelancer by měl vyjít na jaře. Do budoucna toho autoři chystají více, v přípravě je například mapa s označením Rocky.
Mnohem dříve dorazí další Elusive Target Arcade. Dočasné cíle autoři do hry zakomponovali napevno, v případě neúspěšného lovu však hráči musí počkat celých 12 hodin na další pokus, napětí tedy zůstává. Zakázky by na sebe měly přímo navazovat, tvůrci je navíc dodatečně vyšperkovali o nové úkoly a odměny. Režim se zpřístupní 20. ledna.