Activision spouští sociální platformu
To, co si vydavatelský gigant Activision vyrobil pro Call of Duty v podobě služby Elite, to teď v bledě modrém zavádí i pro své stále rostoucí portfolio malých sociálních her.
Jednoduše řečeno, Activision se chystá spustit svoji vlastní mobilně-sociální platformu. Pod názvem Active bude fungovat nejen jako obchod, ale také jako servisní a komunitní centrum, které bude pobízet peněženky zákazníků a také hráčskou soutěživost a interakci.
Služba bude začátkem listopadu debutovat se dvěma iOS hrami Skylanders: Lost Islands a Skylanders: Battleground. Přes facebookový login budou tyto hry podporovat friend list, žebříčky, achievementy a především cloudové ukládání obsahu.
Activate je konkurentem podobných sociálních platforem jako je DeNa Mobage, Gree či Apple Game Center. Částečně ale bude konkurovat i Originu od Electronic Arts, který si na mobilním hraní zakládá, má už celkem devět milionů mobilních registrací.