Activision chce překonat sám sebe
Mnoho z vás má dnes za sebou druhý školní den, a tak si – i přes to mírné nadšení pro navrácení do školních lavic - pomalu začínáte uvědomovat, že vstávání kolem oběda mělo své velké plusy. Bohužel vzdělání potřebujete a to například na to, aby z vás jednou mohl být člen vedení tak úspěšné společnosti jakou je Activision. Ten se totiž na včerejší akci pro novináře chlubil prodeji Modern Warfare 2 a faktem, že MW2 dodnes drží první příčku historických prodejů ve Velké Británii.
I přes obrovské úspěchy druhého Modern Warfare chce americká společnost znovu přepisovat žebříčky prodejů - čím jiným než dalším pokračováním slavné série Call of Duty, tentokrát s podtitulem Black Ops.
„Máme připravenou fantastickou hru a fantastickou propagační kampaň, takže naší ambicí je nastavit nový rekord a překonat Modern Warfare 2,“ prohlásil generální manažer Activisionu pro Evropu Michaël Sportouch. Začátek kampaně je naplánován na zítřek, kdy se v poločase utkání anglické reprezentace objeví minutový TV spot.
Jak se říká: S jídlem roste chuť. Navíc předprodeje Black Ops již mladšího bratříčka překonaly, a tak jsou šance americké korporace opravdu vysoké.