Aces Wild: demo
Zajímavé, že na to, jakou má prezentaci, zůstává tahle hra nějak bez povšimnutí. Nikde se o ní moc nemluví, skoro jakoby ji hráči záměrně přehlíželi. Nebo špatná reklama. Ale na tom se už dá zapracovat. Aces Wild (bejby!) byla Kicksem (Tyler Doak, autor hry) hozená na fórum nezávislého agregátoru TIGSource, 4. května roku 2009. Kicks vypustil pětici obrázků ze hry, na youtube nahodil dokonce i video, ale především se se čtenáři indie komunity podělil o demo, které je prozatím v rozpracované podobě.
O co tedy jde. Divoká Esa se stylem i žánrem hodně přibližují k jiné nezávislé mlátičce a to ke Katakijinovi. Aces Wild působí na první pohled jako pěkně vymustrovaný auto, a tak nechybí zářivá paleta barev, všemožná nastínění, lesk, grafické efekty, atd. Styl kreslených postaviček vychází z japonských animé, tudíž se nedivte, až poprvé pohlédnete hlavnímu hrdinovi do tváře, že vás do očí praští Astro Boy (anebo někdo jiný). Demo se v této podobě omezuje na frenetické bouchání, kopání, mlácení prakticky všeho, co se na obrazovce pohne (hordy nindžů) a posléze se pokračuje dál. AW je vyvíjeno skrze XNA framework, dá se hrát jak na klávesnici, tak na ovladači Xboxu 360. Budete-li mít připomínky, nápady, nebojte se Kicksovi napsat na fórum. Feedback u her v takto rozpracovaných stádiích je totiž pravděpodobně to nejdůležitější.