29. listopadu zamíří do EA český Ricky Runner
Odsoudit novinku Ricky Runner přirovnáním „pouhá hopsačka“ by bylo až příliš kruté. Čeští vývojáři ze studia Contra Concept, Antonín Tripes a Petr Soviš, totiž cílí mnohem dál, nad rámec zažitých kolejí výše zmíněného žánru. Ricky Runner totiž obohacuje koncept o kompetitivní element, který z něj dělá takovou českou Trackmanii.
Pokud nás bedlivě sledujete, neunikl vám autorský Let's Play, v němž Antonín Tripes svou novinku představil. A pokud vás toto vysílání minulo, můžete se na něj podívat níže. Už po několika minutách snadno přijdete na to, v čem tkví kouzlo malého projektu ze severu Moravy – jeho stavebním kamenem je totiž překonávání, jak sebe sama, tak i protihráčů, kteří se též snaží o co nejlepší výsledky.
Práce dvojice, která má zkušenosti od Zaklínače, přes Quantum Break až po Mafii 2, je takřka hotová. Jediné, co zbývalo odhalit, je datum vydání. To připadlo na 29. listopadu. V tento den nicméně hra vstoupí pouze do předběžného přístupu, ale to jen proto, že budou přibývat další a další ability. Zbytek je kompletně hotový, odladěný a samozřejmě plně funkční - a především zábavný.
Jak dlouho projekt v early accessu na Steamu vydrží, je otázkou. Plná hra by ale měla vyjít někdy v první polovině příštího roku. Do té doby ale můžete neustále pilovat, co všechno vám unikátní superboty dovolí.