Úroveň detailů mi přijde na hru z otevřeného světa dostatečná, ale taky se mi zdá, že vše vypadá jak z plastu. Nejde však o nic, co by mody nevyřešily.
Musim říct, že jsem na to dost zvědavej. Ani ne nějakej extra natěšenej, ale zvědavej, protože mam universum Warcraftu rád (byť nejsem hráčem WoW). Tenhle únik na tom moc nezměnil.
@davidjaho: Takto formulováno, plně souhlasím. Zpočátku zvolili velmi sympatický styl a tempo vydávání novinek, ale o hře se mluví méně a méně, což je opačně, než by to mělo býti. Je to škoda, protože krom série HoI snad žádná podobná hra není (z moderních dějin).
Mě trošilililinku mrzí, že tam nejspíš už nebude Citadel, ale pokud se ony informace potvrdí, tak bude rozhodně převažovat spokojenost se směrem, jaký může dalších pár dílů z universa nabrat. Dále se domnívám, že by mohla klidně vyjít i poněkud jinak řešená a koncipovaná hra z tohoto universa.
Tak sedmička je na PC dlouho trvající současností, na konzolích raritou a tak to dle mého zůstane ještě hodně dlouho, neřku-li na věčné časy. Editor map může být prima věc, ale plnohodnotné mody bych na konzoli nečekal. Z technického hlediska by bylo možné vytvářet jen velmi omezené mody (spousta her ždímá konzole naplno už bez modů a i tak s hodně kompromisy) a podle mě by po nich ani nebyla poptávka.
Zní to hezky, ale dle mého to nebude k ničemu. Pokud má někdo rád strategie, konzoli si prostě nekoupí. V případě FPS her (myšlen "mulťák") by podle mě přidání myši s klávesnicí učinilo pro hráče, kteří by zůstali věrni gamepadu takřka nehratelnou záležitost. Maximálně by se o tom hezky mluvilo, jako o výhodě Xboxu nad PS.
Já mám také na srdci něco ohledně Battlefrontu. Nebylo by takhle zpětně opravdu lepší, kdyby byl Battlefront v jádru více, jako Battlefield (což byly původní obavy)? Osobně mě beta docela bavila, byť jsem jí věnoval asi tak 5 hodin (což je na zhodnocení jakéhokoliv MP žalostně málo) a poslední dobou obecně střílečky moc nehraji (naposled Bf 3 a série Crysis).
@drobení: Já hraju rád snad všechny grand strategy (pokud je pro to nějaký český výraz, tak ho neznám) a tahovky. Nejsou to jednoduché hry, ale některé principy se nemění. Zrovna Civka či TW patří mezi strategie, které je celkem jednoduché se naučit, to třeba hry od Paradoxu jsou daleko komplexnější. A podle mě je spoustu her (nejen strategií), které ti pomůžou s logickým myšlením či s řešením logistických problémů.
Příde mi trošku nepoměr mezi požadavky na procesor VS požadavky na RAM a HDD, prostě nevím, proč to chce skoro 2x víc než Bf 3 a o dost více než TW R 2, o požadavcích Skyrimu na HDD radši ani nemluvě. Prostě se zdá, že výjde hodně dDLC :)
Ať se Dice soustředí na to, co umí nejlépe, dobře vypadající, dobře se poslouchající a dobře se hrající MP hru, která stojí hratelností někde mezi CS a Armou. Od jejich her jsem nikdy nic jiného nechtěl a až na pár technických zádrhelů jsem to vždy dostal. Battlefront byl Battlefieldu hodně blízko už tehdy, podle mě ještě blíže, než má Hardline.