@Micronik: Ano, na Uplayi mám několik her (myšleno nepropojeno přes steam), též to vidím jako poslední možnost po vydání. Co se týče pirátění, tak to je u mne už daleká minulost. Poslední Anno jsem hrál tak před 10 lety, jelikož mě ty budoucnosti netahly. Ale s Ubisoftem už mám v posledních letech dost špatně zkušenosti, jekikoz hry se jenom tváří jako kvalitní. Proto si počkám raději na nějaký gameplaye a recenze uživatelů. Jinak co se týče tvých silných slov, tak Steam je pro mne pohodlnější hlavně kvůli tomu, že tam mám mnoho přátel a když vidím, že někdo hraje stejnou hru, tak se častokrát kontaktujeme a povídáme si o ní případně si spolu i zahrajeme, pokud má mulťák. To v případě dalších platforem říci nejde, jelikož tam mám jen několik přátel a navíc je většina z nich neustále offline, protože taky proč... není důvod mít zapnutý launcher, když z něho hry nahrajete...
Když teda chtějí větší prodeje, měli by přestat ignorovat komunitu. Chlubí se na každém E3, jak komunitě naslouchají, v reálu nás posílají do temných míst, ať to nehrajem, když se nám to nelíbí.
Vážně? Hra vypadá úžasně, ale nerad bych se zase nechal od Ubisoftu nachytat, jako případně For Honor, nebo Far Cry 5... Protože hru marketingově prodat umí, ale skutečnost je úplně jinde. Ještě že mám nějaký čas na rozmyslení, zdali si hru pořídím, nebo vůbec (odmítám podporovat nejen rakovinu Fortnite, ale hlavně Epic Games jako celek, jelikož je to společnost, která nemá kapánek respektu a myslí si, že jim všechno bude procházet).
Problémem PUBG je optimalizace, ktera se projevuje hlavně na Vikendi, na níž FPS neskutečné kolísají. Podobně tak i spawnování věcí, hodně často (resp. pokazde) se stává, že po dopadu na zem se začínaj objevovat itemy. Co se týče map samotných, ty trpí špatným designem. Domy jsou občas blbě natočený nebo jejich rozmístění nemá žádnou logiku, ale i vnitřní struktura je padla na hlavu. Vývojáři si nestanovili základní otázku, zdali by v tom chtěli bydlet. Něco jiného je v hrách, které se od základu tváří jako aréna, nikoli jako reálná oblast. Hlavní zábava, dle mého gusta, prodávání itemů na marketu zcela upadla. Nikoli tím, že by přestala bavit, ba není co prodávat, jelikož to nemáte povolený i přesto, že do toho itemu musíte investovat vlastní peníze pro získání. Co se týče gameplaye, tak na pohyb postav se dá trochu zvyknout, ale dokaze rozcilit hlavne u přeskakování i po implementaci animací (což vyvojarum trvalo hodně dlouho). Souborový systém na blízko je jeden z nejhorších (i když mi nenapadá horší než v PUBG), jelikož hra vás NEPUSTÍ blízko jiného hráče, abyste ho mohli praštit, tudíž musíte být nalepení přímo na něj a vydržet se na něj dívat ještě vteřinu po zmacknuti tlačítka. Házení granátů jim trvalo od bety do ledna 2019, než opravili bug, že vám to hodilo granát tím směrem a pod tím úhlem, kde jste se dívali prednpustenim tlačítka (zda se to jako hloupost, ale po pár zkoušení hodit granátů se to projevuje jako závažný problém, který říká hráči alt + f4). Vývojáři obecně trpí problémem nepřemýšlení, čímž si hru zabíjí sami. Dalo by se napsat ještě o dalších silných nedostatků, ale to by mohl vzniknout i jako článek.
@Ocelotr2.0: S fotbalem souhlasím, to jsou jen holčičky, co si v šatnách hon ínavzájem i něco jinýho, než míče po hřišti... Jsou nejspíš nuly v životě, ale aspoň v něčem dokáží bejt lepší, než ostatní!. Stejně jako sedět u televize a dívat se na sport, tak i zde to má smysl. Diváci se učí od lepších a hry jsou většinou i zábavnější.A peníze, co vyhráli, to maj jen díky divákům, co si koupili battlepass a levely do něj.