Zpět na článek

Diskuze: Mapy v PUBG čekají velké změny

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mejtys
mejtys
Level 1 Level 1
9. 3. 2019 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Whiskey1939: tak to nehrej

ales.gula@centrum.cz
ales.gula@centrum.cz
Level 1 Level 1
9. 3. 2019 05:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Whiskey1939:
No a i pres chyby ktete popisujes je pro me PUBG porad nejlepsi a jediný BR ktery me baví.....

Whiskey1939
Whiskey1939
Level 1 Level 1
7. 3. 2019 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problémem PUBG je optimalizace, ktera se projevuje hlavně na Vikendi, na níž FPS neskutečné kolísají. Podobně tak i spawnování věcí, hodně často (resp. pokazde) se stává, že po dopadu na zem se začínaj objevovat itemy. Co se týče map samotných, ty trpí špatným designem. Domy jsou občas blbě natočený nebo jejich rozmístění nemá žádnou logiku, ale i vnitřní struktura je padla na hlavu. Vývojáři si nestanovili základní otázku, zdali by v tom chtěli bydlet. Něco jiného je v hrách, které se od základu tváří jako aréna, nikoli jako reálná oblast.
Hlavní zábava, dle mého gusta, prodávání itemů na marketu zcela upadla. Nikoli tím, že by přestala bavit, ba není co prodávat, jelikož to nemáte povolený i přesto, že do toho itemu musíte investovat vlastní peníze pro získání.
Co se týče gameplaye, tak na pohyb postav se dá trochu zvyknout, ale dokaze rozcilit hlavne u přeskakování i po implementaci animací (což vyvojarum trvalo hodně dlouho). Souborový systém na blízko je jeden z nejhorších (i když mi nenapadá horší než v PUBG), jelikož hra vás NEPUSTÍ blízko jiného hráče, abyste ho mohli praštit, tudíž musíte být nalepení přímo na něj a vydržet se na něj dívat ještě vteřinu po zmacknuti tlačítka. Házení granátů jim trvalo od bety do ledna 2019, než opravili bug, že vám to hodilo granát tím směrem a pod tím úhlem, kde jste se dívali prednpustenim tlačítka (zda se to jako hloupost, ale po pár zkoušení hodit granátů se to projevuje jako závažný problém, který říká hráči alt + f4).
Vývojáři obecně trpí problémem nepřemýšlení, čímž si hru zabíjí sami. Dalo by se napsat ještě o dalších silných nedostatků, ale to by mohl vzniknout i jako článek.

Reklama
Reklama