profile-image

shadow.fox@...

shadow.fox@email.cz
Registrace 30. 5. 2009
ID 3797421006
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

shadow.fox@email.cz
shadow.fox@email.cz
Level 1 Level 1
15. 7. 2009 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius Tady jde o to ze tolik sracek nevychazi na dobrych enginech... Kdyby to meli na nejakem free engnu nebo na enginu licencovanym pod LGPL nebo GNU/GPL tak bych mel jiny nazor... Ono se staci i podivat na videa co jsou nasteamovana na Youtube, uz to vypovida o tom ze tento titul je garbage... hosi proste neco zkusili zplacat bez toho aniz by si precetli dokumentaci ke Cry Enginu... protoze ten engine toho umi daleko vice nez oni predvedli... Ale jako pokus dobry.. doufam ze jejich dalsi titul bude o neco lepsi... sam vim ze neni lehke vyvijet hru a uz vubec neni jednoduche vyvijet herni engine... prave proto jsou tu vetsinou dve skupiny jedna co vyvine engine a druha co vyvine hru jestli je spatny engine ale hra je dobra nebo naopak to uz zalezi na vyvojarich a jejich schopnostech, psychickych zavislostech atd... neni to takova sranda jak to vypada. A vytvorit dobry titul na dobrem enginu to trva delsi dobu nez 2 roky vzhledem k tomu ze moderni technologie neustale pribyvaji... prave proto treba Blizzard nebo 2K Czech pracuji na svych titulech tak dlouho... i Unreal Tournament 3 byl ve vyvoji delsi dobu nez bylo oznameno ono si staci nekde pro zvedavost sosnout z netu Unreal Engine 3 a podivat se do hlavicek zdrojovych souboru od kdy do kdy jim plati copyright... nebo kdyz uz se nekdo pohybuje na Steamu a ma HL2 SDK tak at se podiva do zdrojaku od SDK-cka a zjisti ze tyto tymy netvorily hru pouze 2 roky nebo rok.....

shadow.fox@email.cz
shadow.fox@email.cz
Level 1 Level 1
30. 5. 2009 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LennyK Abych řekl pravdu osobně mi přišlo divné už to že vývojáři neustále přecházeli z enginu na engine... A pak jsem kdysi na slashdot.com cetl reálnou zprávu o tom že trailer na DNF z roku 2001 byl celý skriptovaný... ingame to byl ale tým vytvořil speciální mapy, charaktery, animace které pak byly naskriptované... takže obrázek je celkem jasný... kdo ví osobně bych nekupoval licence za enginy jako jsou Unreal Enginy a pak to nechal někde ležet na firemním serveru popřípadě k tomu pustil nějaký noobovský tým programátorů kteří nejsou schopní aspoň UPRAVIT zdrojový kod popřípadě využít ten stávající... Nerad to říkám ale 3D Realm jsou noobové

shadow.fox@email.cz
shadow.fox@email.cz
Level 1 Level 1
15. 7. 2009 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je ukazka toho ze vyvojari si v prve rade meli vyzkouset naprogramovat svuj herni engine a presvedcit se o tom ze tym programatoru umi programovat nez pak pozdeji domrvit CRYEngine... Navic celkovy koncept stoji za nic jak jiz zde bylo nekolikrat zminovano... Osobne byt Crytekem tak bych je jeste zazaloval za neschopnost.... No pravda kazdy nejak zacina a uchyti se jen velice malo amaterskych tymu ktere uz ale maji nejake zkusenosti... ani bych se nedivil kdyby tento vyvojarsky tym se za chvili rozpadnul protoze spatna herni distribuce je i spatnym konceptem tymu a jejich vnitrnich vyvojovych modelu respektive organizace (jestli nejakou meli)... To je asi tak vsechno co na takovouhle sracku muzu napsat

Reklama
Reklama