Nejsmutnější je to asi měřítko... podívejte se jak jsou tu budovy obrovské... nepřirozeně obrovské. Vstupní dveře jsou skoro 2x tak větší jak postavy.... takhle to v Londýně fakt není :).
@Wumitai: Důvod proč to takhle nevypadá, že je to příšerně drahé. Podívej se na animované filmy jak vypadají a kolik se toho tam hýbe. Jak dlouho by trvalo připravit něco v tomhle stylu, aby to trvalo 90 minut? Myslím si, že od komerčního propadáku Final Fantasy se jim do takových filmů už moc nechce.
Mimochodem pobavilo mne "úspěšné filmy Tron Legacy 3D" :-))
@Mitsurugi: Jenže Doom byl defakto první takže on kopíruje sám sebe. Všichni ostatní kopírují dooma :P
@Blacksite: Jenže takhle to ve skutečnosti není. Z těch 60 GB budou 98% zdroje typu grafika, hudba, animace, 3D modely atd... Kód jako skripty bude ta nejmenší část co tam je. Oproti minulosti třeba před 20 lety to pochopitelně hodně narostlo, ale procentuálně to zabírá nejmenší část z celé hry.
Jakmile patche mají desítky / stovky mega pak znamená, že musí nahradit nejenom kód, ale třeba i grafiku.
Tedy ne, že bych jako chtěl rýpat, ale nějak mi to nedá :-).
1. Fotka 2 - stín postavy a okolí není stejný. Tudíž zase se používá nějaká forma lightmappingu a zřejmě musíme zapomenout na střídání den a noci během hraní. Prostě ten stín toho terénu se počas hraní nezmění.
2. Fotka 10 a 15. Exploze vrhají velmi pěkný stín :-). Spíš bych očekával, že tam bude zdroj světla oranžové barvy, ale aby to házelo stín to tedy ne! :-)
Pochopitelně, že se to může změnit ve finální verzi, ale chyby jsou ještě vidět :-).
@Mitsurugi: Pro dobrý návrh levelů a grafiků s rozumem jsem ochotný to udělat. Jediné co tam bylo v pořádku jsou příšerky. Ale to krabicové prostředí docela odradí v roce 2015.
Tak tohle je hodně špatný. Z těch levelů jsem měl lehce husí kůži. Upřímně skok tak o 10 let zpátky. Ty kameny, ty skály, ta podlaha... všechno šíleně špatně. Nemluvím o šíleném nasvícení. Ono už to bylo znát na Doom 3... prostě chce to Romera zpátky :-).
Tak upřímně ta zkratka mne nanapadla... spíš D3, P4 nebo 2K, ale 4k? To opravdu ne :-) Dobře tohle bylo jenom rejpnutí...
Nicméně, abych si rejpnul znovu... je dobré vědět, že 4K není UHD. Tyto rozlišení nejsou totožné. Je tam zhruba 600 tisíc pixelů rozdíl a to není málo!
S velkou částí článku musím souhlasit, ale jedna věc mne tam vyloženě dráždí a považuji to za totální nesmysl a to tato věta "Simulovat kupříkladu v nějakém větším RPG cyklus dne a noci, střídání počasí, vzorce chování NPC a další věci, to totiž pro tak koncepčně starý procesor není nic jednoduchého."
Tohle není pro procesor naprosto zátěž ve srovnání s tím co jiného se musí řešit procesor. Stále největší nálož je zvládnutí grafické scény. Už jenom z pohledu načtení všech objektů, textur k nim, materialy / shadery... a tohle poslat na GPU. Nějaký rpg svět kolem toho je jenom bonbónek. Vemte si jak vypadá GTA 5 a GTA 5 online... zkuste si najít ty rozdíly a hned Vám to dojde co tomu chybí.