Tak nevím, tohlel už zachrání jen dobrej gameplay. Podobných klonů je na světě habaděj a skoro to vypadá jak podle tutorialu "create generic sandbox survival game in unity". Na jedne z takovych her jsem se i dokonce podílel :) Pro zajímavost mrkněte na hru "ECO". Myslím že v tomto směru i stylu má Bohemka co dohánět.
@Jiří Bigas: Určitě, souhlasím. Jen narážím na skutečnost, kdy mě z uměleckého zažitku několikrát vytrhl fakt, že mi kulka nevyletěla ani jednou z hlavně a mnohdy letěla mimo postavu, kterou jsem následně zabil, což by se dalo uhlídat. Samozřejmě ale víc herních, umělecko-zážitkových projektů například jako The Beginner's Guide nebo Gone Home.
@Endys22: naprosto souhlasím. Spiderman ps4 je opravdu vlkým snem každého fanouška. Insomniac skrátka chápou komix a příběh mě baví i právě proto, že představuje méně známé záporaky a ne ty 100x provařené. Zatím 69% dohráno. Létání po neskutečně detailním digitálním Manhattanu se skrátka málo co vyrovná.
@David Plecháček: Moje chyba, jsem blb :) @DeSmond: myslel jsem Batman: Arkham VR, kde ten zážitek za to stál.
Nicméně nepochybuji že se časem dočkáme "plnohodnotných" her a ne jen technických dem a ta cena půjde i v závislosti na rozšíření určitě dolů. Očekávat ale budgetovku u nové technologie je bohužel liché. Já osobně ve VR spatřuji obrovský potenciál a baví mě :)
No zajímavá, ale ne moc originální myšlenka + dobrá atmosféra. Bohužel to zpracování je tak triskní, že tuhle ukázku prostě nemůžu brát vážně. Ono pokud neumíte nalepit texturu na objekt a pohyb kamery připomíná hrbatého padajícího ze schodů odrážejícího se nůžkami, nemůže za to Unity.
Přiznám se, že mě je to osobně jedno. V současnosti na PS VR chybí plnohodnotné tituly a 3hodinky je v podstatě nadstandard. Pokud bude zážitek stejně dobrý jako např v Batmanovi, který taky trval necelou hodinu a stál 500kč tak s tím nemám problém. Chápu technické i prozatimní zdravotní limity.
To tak :) Přijde mi to jako čiré a zoufalé hledání cesty ven. Screenshoty jsou nesourodé: někde komixový edge, jinde zas aberace. Sám se ale komixovějšímu pojetí nebráním.
Mě osobně přídavek bavil i když jsem se u něj v podstatě nebál. (Až na lek se psem, který mě vyděsil i při čtvrtém průchodu). Naopak jsem byl rád za vstřícnější způsob podání příběhu a dovysvětlení některých událostí ve hře. Layers of Fear: Inheritance mám dohráno se všemi trofejemi a musím říci, že jsou ve hře skryté pěkné nápady, které hráč na první průchod nemá šanci všechny najít. Z recenze jsem se moc nedočetl o dvou rozdílných možnostech projití - žena vs malíř, defakto o 3 koncích. Za mě tedy 3/4-5