@RadimMaPosranouPrdel
A hráls to? Já když začínal, tak jsem nemohl uvěřit tomu, jak krásně jdou kácet palmy a s čím vším jde házet:-) Jasně příběh zas tak originální není, i když špatný mi nepřijde, když člověk chce, tak to projde za pár hodin a nevidí tu zábavu. Třeba ve dvojce bych uvítal ještě otevřenější prostředí, ale jinak těch způsobů, jak lze něčeho dosáhnout je celá řada. A špičková grafika je imho jedním z mnoha faktorů, který mě vede k tomu ,abych si hru zahrál znovu. Jinak na Crysis se mi líbí hratelnost, i když to spočívá v úžasném obleku s regenerací, což zanmená ,že nemusím sbírat lékarničky a po každém souboji zvažovat, zda to nemám zkusit znova s menší ztrátou životů:D
@ChuckNorris
S tím nemohu souhlasit, Crysis, jsem si i na svém stařičkém počítači, kde jsem s pár novými hrami měl potíže ohl zahrát, pravdou je, že na nejnižší detaily, ale fungoval, a i když znám lidi, kteří chtějí všechno hrát na nejvyšší detaily, jinak tím pohrdají, že to není optimalizováno, tak jde o to, jak hra vypadá skutečně...a Crysis i na nejnižší detaily předčí spoustu her na maximální, jak výkonem, tak grafikou. A upřímně řečeno, mám radši, když ta hra nefunguje na všech počítačích na maximum v době kdy vyjde, znamená to, že bude mít úchvatnou grafiku i za nějakou dobu.
@neozbyna
Nesouhlasím, já si jí tak vychutnal:-) I když mi chvilku trvalo, než jsem se naučil při stylu Rambo neumírat při každém druhém střetnutí:D Ale dobré je, že jde střídat víc stylů, Rambo, sniper, proplížit se v maskování nepozorobvaně kolem....
1) 14 Milionů je to včetně kampaně z Kickstarteru 2) Je potřeba minimálně 21 milionů (ale původní cíl byl dva miliony a zbytek je přislíben od soukromých investorů v případě, že se nevybere dost od hráčů, necméně zatím vše nasvědčuje tomu, že hráči hru dokáží financovat 100%)
ME se mi líbí, dokonce i ty odsuzované animace mezi tím...jediné dvě věci mi tam vadí, kromě krátkosti hry, ale každá dobrá hra je vždy příliš krátká. 1) Příběh, nějak jsem ho nepochopil a navíc nevím co bude v pokračování, protože téměř všechyn postavy, co jsem poznal zemřely:D 2) Přišlo mi to moc přímočaré, pro příběh vcelku dobré, ale když jsem tu hru hrál ,tak mi přišlo, že by mnohem lepší zážitek byl moci se prohánět po střechách celého města a z bodu A na jednom konci se dostat do bodu B ohromným množstvím vzájemně propojených a křížících se cest...
K tématu, zbývá posledních pár hodin a poslední 'stretch goal' $6M. Vypadá to nadějně, ale každý dolar se počítá. Navíc máte šanci získat vstup do alfy, bety a hru levněji.
OT: Že se hra víc prodává znamená, že se dalo víc peněz do reklamní kampaně včetně recenzí... o kvalitě vypovídají jiné věci...
Vzhledem k tomu, co vče předvedli autoři v pre-alfa traileru jsem si docela jistý, že hra bude slavit úspěch. Už nyní je nejúspěšnější hrou v historii crowdfundingu a pořád zbývá více než jeden den a je možno dosáhnout na zajímavé cíle a udělat hru zajímavější hned při startu (Chris roberts plánuje hru později rozšiřovat o to, co nedokáže zabudovat hned na začátku, kvůli omezeným finančním možnostem).