1. Co si myslíte o výzkumech s hrami? Četl jsem o výzkumu v Anglii, který zkoumal, zda strategie a logické hry nezlepšují inteligenci nebo zda 3D střílečky nezvětšují mozek. Myslíte si, že takové výzkumy jsou podvod, jak nalákat lidi ke koupi her, nebo to má nějaký význam?
2. Mohli byste popsat své pocity z méně známějších českých adventur, jako Mrazík, Tajemství oslího ostrova nebo Záhadný ostrov? Děkuji.
3. Dokázali byste buď jediným slovem nebo dvěma slovy popsat váš pocit po shlédnutí "Síla se probouzí"?
4. Poslední dotaz ohledně SW Battlefrontu: Jakou zbraň jako začátečníkovi, který skáče do boje po hlavě, doporučili? Těžký blaster s optikou, základní E-11 nebo pušku určenou na dálku? Děkuji.
Musím uznat, že u SW hry mi nějaká příběhová část chybí, ale dost mě to baví. Sullust, Endor, Tatooine i Hoth jsou výborně zpracované lokace, mody skvělé (hlavně Walker Assault, Heroes vs Villains a Supremacy) a problémy s vyrovnaností jsou způsobeny jen zkušeností hráčů s FPS hrami. Já osobně se přiznám, že více umírám než zabíjím, ale nepřestávám.
Díky tomuto objevu jsem chytil slinu opět si zahrát Crashe Bandicoota. Stáhl jsem si 1. díl z uloz.to a teď mám čím zabít čas při čekání na Life is Strange :) ODKAZ http://uloz.to/xxE7skNX/od-dudomila-crash-bandicoot-1-pc-exe
Ten trailer na Batmana: Arkhamského rytíře (rád si jména her počešťuji) byl výborný a na koupi hry mě navnadil. Co mi vrtá hlavou, je epilog Arkham City (neboli Arkhamské město). Spousta lidí zajímá, zda Joker opravdu zemřel, nebo je to jeden velký žert. Pravidlo "o mrtvých jen dobře" Joker zpravidla nedodržuje, takže mám takové tušení, ve v B: AK se určitě vrátí. A jaký je váš názor?
Napadlo mě, proč si neudělat příští týden takový týden s Hvězdnými válkami? Když tolik skvělých her na GOGu vychází, tak proč toho nevyužít? Jeden den Republic Commando, druhý den Galactic Battlegrounds, a třetí den třeba Rogue Squadron, Empire at War nebo Rebellion. Myslí si někdo to samé nebo přinejmenším podobné?
A co bestoldgames.net? Tam sice jsou některé hry jen freeware (Wolfenstein, DOOM), ale zaměřuje se především na DOS-hry. Tam jsem zadarmo sehnal např. Star Wars: TIE Fighter, Warcraft II a další staré hry :)
Jinak díky za tohle. Aspoň budu moct hrát Wolfa bez toho, abych spouštěl DOS Box :)
Zcela otevřeně, WoW by stačily dva tři datadisky: Burning Crusade, Lich King a Draenor. S ničím lepším (kromě Sargerase) už Blizzard přijít nemůže. I kdyby vydal 20 dalších datadisků, z Draenoru mě nic nevykope, ani kdyby ho uzavřeli :) HODNOCENÍ: A+: Wrath of the Lich King, Warlords of Draenor A: Burning Crusade B+: Cataclysm C-: Mists of Pandaria
Na mém místě bych Burning Crusade a Cataclysm strčil do Lich Kinga, Pandarii bych úplně vyškrtl a Warlords of Draenor mnohonásobně rozšíříl o 5-6 středně velkých patchů, které si plným právem zasluhuje.
Možná mě opravte, ale to zvýrazněné tlačítko kolečka - nebude sloužit lépe v modu "Fighter Squadron", když budete mít povstaleckého banditu na mušce a zmáčknete ho, zazní známá hláška Lorda Vadera: "I have you now!"? To by bodlo.
Nicméně si ho doufám pořídím. K té čtveřici bych ještě dodal finální verzi TIE Fightera, vylepšeného pro PS4, abych byl v úplném rauši :D
Upřímně tohle mě moc nezaujalo. Návrat Legie je sice hezká věc, ale nesmělo by se zapomínat na ty démony, kteří jsou mistry v intrikách a zradě - Páni děsu. A to, že Blizzard pokaždé směřuje hru tak, že VŽDY vyhrají hrdinové, mě nudí už od Lich Kinga (ti, co hráli za rytíře smrti, jistě pochopí). Získal by mě zpátky, pokud by umožnil hru i za Pohromu (ne jenom po Light's Hope) nebo Železnou Hordu. A návrat Illidana? Sice mě jako fandu Warcraftu těší, ale ne zas tak moc. Mnohem radši bych přivítal návrat Pohromy, poněvadž ji Ner'zhul vytvořil, aby měl zbraň právě proti démonům.
A WoD bylo využito příliš rychle. Příběh alternativního Draenoru mohl být využíván déle, ale Blizzard (jak očividné) chtěli rychle dostat důvod pro návrat Legie a jak ho dostali, od Warlords of Draenor rychle ruce pryč.
@Marden: A není to jeho práce, brát si co nejvíce lesku? Vždycky, když se objevil Joker, měl Batman a jeho "soudruzi" opravdové trable, ne jako s Poison Ivy, Tučňákem nebo Mr. Freezem. To už je prostě jeho povaha, pořád se předvádět, boj s Batmanem co nejvíce protahovat, mít nejlepší hlášky i smích a je to přece i největší záporák vůbec (oficiální výzkum). Jinak Strašáka, Hádankáře nebo Two-Face bych jako hl. padoucha v Arkham Knight bych uvítal. Ale Joker je mistr překvapení, tak uvidíme...
Jinak, Zaklínač: Divoký Hon není jen hra. Předchozí díly byly podle Score "par excellence", s tím souhlasím. A jak jsem viděl obrázky i preview, určitě bude mít i mnohem větší úspěch při launchi než Dragon Age: Inquisition. Co vy na to?
Přiznám se, že druhou epizodu a celý průchod ní jsem viděl na Youtubu, ale ty stíny a zdánlivě gumové tváře se mi nelíbily. Doufám, že do datumu vydání to bude opraveno a vyladěno.
Jestli se tohle někdy objeví v Čechách buď v Palladiu nebo na Hrejfestu...tak se mi asi splní sen. Co mi tam schází, jsou duely, jaké byly jako bonusy v původním Star Wars Arcade např. duel s Vaderem. Proč to tam vývojáři nedali?
Výborně jen tak dál. Můj tip na vítěze invaze je: Wolfenstein: The New Order jakožto nejlepší FPS (epický návrat legendy se nezapře) a Dragon Age: Inquisition (opravdu megalomanská hra).
Hrál jsem 5-6 hodin. Jako Star Wars fanda, naprostá spokojenost.
Jako hráč mě štvaly dvě věci: 1. Má naprostá neschopnost lítat se stíhačkami 2. Mizerná muška.
Ale tomu jsem se zasmál a radši než na nezdary jsem se zaměřoval na klady hry a co mě baví.
Listí a holubi? To otrava není, ale maskuje to Odboj, to mě štve.
Za sebe mohu jenom říct: Nádhera.
Bitva o Theed naprostá špička. Hlavně pokud se dostanete do poslední části. Napětí letí až přes strop. Hlídat, jestli se vás droidi nezkouší obejít a koukat se za každý roh. Takhle vypadá válka.
ACHTUNG - možná - ZPOILER! Nečtěte, pokud se nechcete ochudit o herní zážitek z Life is Strange, v naší mateřtině Život je divný. Tímto jste byli slušně varováni...
"No to snad..." Tohle mi letělo hlavou jako kulka vystřelená z Mausera 98k, když jsem jako němý sledoval závěr celé série, která započala už v lednu. To, s jakým způsobem nám tvůrci na podnose naservírovali příběh plný zvratů, překvapení a napětí, mě doslova porazilo, málem jsem sletěl ze židle.
Už začátek mě samotného vyděsil i nadchl. Nikdy (tedy až na Penumbru) jsem se při hraní hry tak nebál nebo nenapnul. Ale názvem "hra" bych DONTNODu ve velkém křivdil. Pokud mluvím o Life is Strange, nemluvím o hře, nýbrž o filmu, kde sami určujete, kudy se příběh vydá. Pravda, něco takového bylo i v Until Dawn, ale zde je to o patro...co o patro, celý mrakodrap lepší a kvalitnější.
Vizualizace a detaily jsou v této části snad nejúchvatnější z celé série. Na to, že kluci z Francie se mohou ohánět značkou "indie", se může jejich práce rovnat i s těmi nejúspěšnějšími letošními hrami např. Zaklínač nebo Metal Gear Solid, a nejen na poli grafickém.
Co bych mohl říci na závěr? Přiznání, že "můj" konec byl tak napěchován kvalitou (hudba, střih, kamera atd.), že se mi v očích vytvořily vodopády slz, nestydím se za to, dokonce jsem rád. S tím, co jsem viděl mezi Max a Chloe skrz naskrz všemi epizodami a noční můra (říkal jsem, že jsem vás varoval), kterou bude Max ke konci trpět, vás duševně rozpáře jako Freddy Krueger nebo Jack Rozparovač. Jednoduše, pokud hledáte něco, co trumfne i ty nejlepší filmy vůbec (krom Schindlerova seznamu a Impéria vrací úder, v mém případě) dneška i let minulých, našli jste, co jste hledali.
Famózní. Epické. Srdceryvné. Co říci více? S Jirkou plně souhlasím, že si LiS zaslouží plné hodnocení právem.