Zatím těžko soudit. Vidím tam ve stealthu trochu kopírování Uncharted pomocí té trávy apod. (nečekaně) a za mě je to zbytečně brutální. The Last of Us mám spojený hlavně se zážitkem díky příběhu a jasně, že i dobrá akce, ale nemusí mi do detailů ukazovat, jak tam mačetou zasekne do krku apod. Třeba to bude mít nějaké příběhové opodstatnění.
Jinak nechápu, že někdo ve 21. století řeší, jestli je někdo lesba, gay, bi Jediný, v čem se jejich život liší, je, s kým jsou v posteli. Lidi jako lidi. Řešil bych spíš kvality hry, ne orientaci.
@Martin Nahodil: Já se právě obávám, že by to mohli zachovat i v hlavní hře příští rok. Ostatně dává to marketingově smysl. Několikrát zástupci Nintenda i Game Freak řekli, že spousta lidí se k Pokemonům dostalo pomocí hry Pokemon Go a byla to s příšerkami jejich první zkušenost. Čili aby nalákali hráče Pokemon Go i na konzolovou verzi hry, tak propojili Pokemon Go na mobilu se hrou na Switch a zachovali určité prvky ze hry, aby to pro ně nebyl tak složitý přechod. No a trochu se obávám, že tuto mechaniku zachovají na příští rok. Předpokládám ale taky, že by do značné míry mohla konečnou podobu té hlavní hry ovlivnit recenze Let's Go. Jsem vážně zvědav, kam se ta hra celkově posune. Zatím z toho úplně nadšen nejsem, ale některé věci se mi zase líbí (vidím konkrétní pokemony v trávě, samozřejmě grafický posun, zachování gymů a bojů s trenéry ve hře, možnost poslat si pokemony z mobilu do hry a tam je chytit atd.). Ale ten systém expení pokemonů se mi jeví jako ne úplně šťastný a za mě s tím mám největší problém. Zatím je to tedy pro mě 50:50.
Mě by spíš zajímalo, jak bude probíhat přesně expení pokemonů. Dřívě to bylo za boj. Podle ukázky na E3 to sice bude pořád možné z boje, ale druhá varianta má bý za chytání pokemonů, protože s divokými nepůjde už bojovat. A tím jsme u toho největšího zádrhelu hry. Zábavné na starých hrách bylo to bojování a vedlejší efekt bylo to, že se tím posílili pokemoni. Ostatně tak to je i v seriálu. Tady aby pokemoni nabírali zkušenosti a zvyšoval se jim tak levl, tak je k tomu přidáno to chytání a neumím si představit, že budu muset chytat vše, co vidím, abych měl zkušenosti pro pokemony. Navíc chycení pokemonů bude dost dílo náhody. Ve starých hrách člověk musel pokemona oslabit (oranžový - červený ukazatel v životech pokemona) a pak byla relativně jistota, že ho chytí, i když některé legendárky daly zabrat. Podle mě se tím do značné míry tou změnou odbourává ta zábava. Takže mně se ta hra líbí tak na půl.
Škoda, že nebude ze hry ukázka. Docela jsem se těšil, těch plošinovek moc není. Jinak souhlasím, že se Switch zabrzdil. Asi to bude tím, že externí vývojáři čekali, zda se Switch chytne, nebo ne a teprve budou hry připravovat. Další problém bude hardware Switche, který není, samozřejmě, tak výkonný, jako u konzolí, tudíž nebude vždy jednoduché hru přizpůsobit. Doufám, že na E3 se konečně vytasí s něčím pořádným. Vytíženější u mě bude, zatím, pořád PS4.