Na jednu stranu velice podařená hra. Pěknej příběh, Velice dobře zpracovaný osobnosti postav, obzvláště Morigan, vtipný hlášky, vztahy mezi postavami, celkem slušná hratelnost, a hlavně skutečně taktickej bojovej sistém.
Na druhou stranu: Katastrofální design zbraní a zbrojí, témeř nulová svoboda pohybu, a hlavně skutečně smutně malej výběr zbraní. Kde jsou kopí? kde jsou sudlice, mlaty, bijáky, sekery (to co ve hře označujou jako sekery se sekeře vůbec nepodobá, spíš tak švícarskýmu kladivu), a partizány? A co koně proč tam nejsou koně? Nic asi se zase vrátim k Mount and blade.
Jo skvělá věc tenhle starshatter. hrál sem to asi rok furt dokola, postahoval spoustu modů dokonce se i jeden neúspěšně pokusil vytvořit. Jedna věc mě ale štve. Žádnej jinej simulátor vesmírnejch lodí už se mi teď nelíbí. Můžou mít sebelepší grafiku, sebesilnější příběh, ale po pár minutách hraní mě naprostá absence fyziky totálně otráví. chybí mi ty malé plamínky manévrovacích trysek, chybí mi jejich sičení pokaždý když hnu kniplem, ale hlavně hlavně mi chybí možnost ovládat velkou bitevní loď která se ve vesmíru chová realisticky a uvěřitelně. dřív sem měl tyhle hry rád freelancera sem dohrál na různý spůsoby mockrát. ale od doby co sem zkusil stárshatter mi ostatní simulace připadaj tak nějak slabí a špatný.