Desktop není sexy. Lidi co si kupují hrací notebook jsou povětšinou náctiletí, jimž tydle mašinky platí rodiče, kteří mají zažitou představu, že notebook = pracovní nástroj. A tak jsou rodiče spokojení že jejich děti "pracují" a děti jsou happy, že rozjedou na medium BC2 :) A samozřejmě každá společnost potřebuje ten svůj nabušenej notebook, stejně jako automobilky potřebují svoje sporťáky :)
Podle mě za to že dneska hry vypadají stejně, mohou hráči samotní. Co vlastně vývojaře tlačí k tomu aby vůbec něco hezčího vyráběli, když by to konzole nezvládli a na PC by to většina ukradla, aby zjistila že mají slabý hardware. Dnešní herní byznys je spíš byznys než herní a podle toho to tak vypadá. Stejně tak jako úspěch Applu je založen na tom, že BFU je spokojen s tím co mu apple nabízí, tak je miliony hráčů spokojena s tím že spousty her si například licencují UEngine a vypadají velice podobně (ať se Batman či Bishock snaží stylizací seč mohou, neduhy/vlastnosti UEngine jsou vidět ve všech hrách stejně) a tím že na konzolích se příliš nekrade, problém se zaplacením vývoje hry s nízkým rozpočtem tak není takový problém. Grafika hold dnes není téměř žádná přidaná hodnota, a nejvydělečnější část trhu lepší grafiku nerozjede, nepožaduje a je velice spokojenaže má to co má. Dá se to celkem přirovnat s tomu v jakém stavu se nyní nachází Hollywood. Potom se této stagnaci nemůžeme divit. Konzumní společnosti zdar.