Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
8. 6. 2018 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak snad pujde o víc než o variaci na Posla smrti.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
12. 4. 2017 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jdu se zabít.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
15. 9. 2015 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že byly předchozí hry obrovské bych moc netvrdil. Není tomu tak dávno, co jsem hrál první ME a až jsem se divil, jak je hrozně krátký. Splnil jsem pěkně i všechny ty repetitivní vedlejší úkoly, prohledal všechny planety, zkrátka jsem splnil co šlo a měl jsem nahráno jen 36 hodin, což mi na RPG přijde docela málo.

Nicméně jak už tu zaznělo, největší vždy neznamená nejlepší.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
11. 5. 2016 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@8bit: No, to nevím, co jsi v těch hrách dělal, ale tebou uváděná herní doba se mi zdá dost přestřelená. V jedničce jsem při splnění všech úkolů a prozkoumání všech planet strávil necelých pětatřicet hodin.

Ve dvojce, i se všemi příběhovými dlc, cca 60 hodin, a to jsem opět plnil všechny úkoly a skenoval každou planetu tak dlouho, dokud nebyla zcela vytěžená, což herní dobu natahovalo zdaleka nejvíc.

Takže bych souhlasil spíš s Tomášem.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
2. 9. 2015 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@omatousek: Souhlasím, až na ten malý detail, že W2 vyšel v září 2014. Ale jeden rok sem nebo tam, co na tom záleží. :-)

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
8. 10. 2014 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to moc hezky. Myslím ale, že tento remaster uvítají "pouze" původní hráči RE. Dnešní hráč to nepochopí, mám na mysli především kameru, ze které bude na větvi. V negativním slova smyslu.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
17. 6. 2014 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že ta hra nebude mít 40 zásadně odlišných konců muselo být hned jasné každému, kdo hraje hry. K tak početnému zakončení by DA Inquisition vyžadovalo neuvěřitelnou komplexitu, kterou ale dnešní hry nemají, jestli ji tedy kdy měly.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
27. 8. 2015 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabriel III. Znovuzrozený: @cracken1: Já vám nevím, tak se nad tím pojďme trochu zamyslet.

Mám-li si vybrat mezi Zaklínačem a jeho šestnácti micro DLCčky, u kterých mi stačí pár týdnů počkat a dostanu je zdarma, nebo mezi např. takovým Mass Effectem 2, kde si musím přibližně odpovídající DLCčka (alternativní vzhledy, balíček ekvalizér (nějaká přilba, hledí a pancíř), Aegis Pack (opět nějaké zbroje) a Pack - zbraně (tři nové zbraně)) i po pěti letech koupit za stejnou cenu jako při vydání (cca 200Kč), vyberu si radši Zaklínače.

Abych ti udělal radost, Gabrieli, tak přistoupím na tvou hypotézu, že vydání 16 DLC zdarma je od CD Projektu jen vypočítavý a marketingový tah. Co z toho vychází? Že CR Projekt umí PR jako asi žádná jiná velká herní společnost, protože málo která firma je tady, a nejen tady, tak opěvovaná jako právě CD Projekt, takže by se dalo říci, že, i kdyby to bylo jen promyšlené PR, se od CD Projektu mají ostatní opravdu co učit.

A že jsou tam nějaké bugy? Nepodléhej falešnému dojmu, že v nějaké hře nejsou, natožpak v RPG. Myslím, že člověku stačí i selský rozum, aby došel k závěru, že čím je hra větší a rozsáhlejší, tím je šance, že nebude něco fungovat, větší. Tak to neplatí jen v herním průmyslu.

Naopak řadu her musela po oficiálních opravách dolaďovat ještě komunita. Můžeme vzpomenout na Fallout, Arcanum atd. Nemusíme chodit ani daleko do minulosti a dát novější příklad. Co takový Dark Souls? Port na pc byl tak neumětelský zmršený, že se všude psalo, že je to v podstatě nehratelný a že je k hraní potřeba Durantův DSfix...

Když se na to tedy tak dívám, tak si myslím, že z toho CD Projekt se Zaklínačem nevychází vůbec zle. Úspěch mu přeji. Myslím, že Poláci dokázali něco poměrně úctyhodného. Malé studio z vidlákova (myšleno Polsko - postkomunistická zemička není v pohledu světa nic jiného), které kolikrát nemělo daleko ke krachu, a nakonec se vypracuje ve studio, které prodá 6 milionů kopií, což je na RPG velice slušné, a směle se tak zařadí mezi jiná studia produkující tento typ her.

Ve světle jejich úspěchu nás už může jen mrzet, že na takové připravované Mafii toho moc českého nezůstalo.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
18. 8. 2015 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jirka se v nadpisu pokusil o jakousi slovní hříčku Han Solo - sólo, nebo nezbylo místo na "samostatně"? :-)

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
15. 8. 2015 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: "krapek" :D

Snad krapet. Krapek znamená... asi vůbec nic.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
23. 12. 2014 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nelze než souhlasit, jedná se o kravinu.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
4. 12. 2014 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jenom sírám.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
10. 7. 2015 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ - šéfredaktor: Dnešní generace neumí česky, tudíž když napíšeš "rozšířená edice", nedojde jí, že se tím myslí "enhanced edition". ;-)

Zpráva je to vskutku nečekaná, ale myslím, že staré legendy by se měly nechat odpočívat. Co takhle radši přijít s něčím novým?

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Caryfuk: Já ti nevím. Na FB Divinity: Original Sin, kde aktualizují informace o překladu, jsem se dočetl, že Divinity má 1100 normostran.

Osobně bych byl velice rád, kdyby se W2 překladu dočkal, doufat v to si ale nedovolím. Radši být pak příjemně překvapen, než zklamán.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
10. 6. 2015 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamilZ: Ano. Ale i tak to podle mě nebije do očí tak jako "trol Newell". Trola s jedním l jsem snad ještě neviděl.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
9. 6. 2015 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@burda.jarda: @KamilZ: Třesky plesky, vy češtinové. :-) Nehledejte v tom žádnou vědu, jde totiž o obyčejnou shodu přísudku s podmětem.

Nejprve musíte název instituce či firmy přiřadit ke gramatickému rodu. Vezměme si třeba ten zpropadený ČEZ (České energetické závody). Podmětem je tedy iniciálová zkratka. Rod u iniciálových zkratek často kolísá, takže opravdu není vždy lehké ho poznat. Můžeme ale říci, že u iniciálových zkratkových slov bývá pro jejich přiřazení k rodu dominantní jejich zakončení. V případě ČEZu jde o mužský rod. Takže správně je jedině "ČEZ postavil". Žádné postavili nebo postavila nepřipadá v úvahu. V případě Škody Auto je správně pouze "Škoda Auto postavila...", nikoli "Škoda Auto postavili...", protože postavila ta Škodovka.

A teď k tomu Valve. Pokud se názvy firem a institucí nevnímají jako osobní jména (např. Armani, Hugo Boss), skloňují se obvykle jako jména neživotná a k rodu/vzoru se přiřazují pouze na základě zakončení. A tak, stejně jako např. Dove, by měl být i Valve rodu mužského neživotného. Pak má být samozřejmě, jak říká Kamil, "Valve dokazuje..., Valve (...) objevil..."

Je však třeba dbát i na to, že někdy je shoda podmětu s přísudkem dána územ. :-)

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
23. 12. 2014 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lopata: Chápu, že to nemusí být zcela v souladu s licenčním ujednáním, ale vzhledem k tomu, jak DSfix prospěl DS, jak tu říká Jarcze, mi to přijde jako holý nesmysl.

Modování je koneckonců stále jedna z největších předností pc hraní, tedy podle mě, tak by se mu vývojáři neměli bránit, zvláště v případech, kdy je to jen ku prospěchu a spokojenosti hráčů.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
27. 11. 2014 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojta Dřevíkovský - redaktor: Teď jsem naprosto zmaten. Když to není komerční sdělení, proč jste to jako komerční sdělení označili?

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
26. 9. 2014 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach jo, proč jen je to tak komiksové?

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
24. 9. 2014 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@standa477: To tě budu muset, bohužel, zklamat. Na češtině v současné době nikdo nepracuje a pokud vím, tak se na ni ani nikdo nechystá. Navíc hra samotná obsahuje (údajně) 1700 normostran textu, to ti jen tak někdo nepřeloží.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@graphics whore: I v roce 2014 je stále nejlepším pohledem na RPG pohled izometrický. A vzhledem k tomu, že jde o záběry z pre-alfa verze, jak se píše ve zdejším textu (máš to dokonce zvýrazněné), není na místě hodnotit grafické detaily.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
10. 7. 2014 05:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miki: Ano, Cenega to měla vydávat původně. Od Cenegy to ale přebrala společnost ABC data.

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
27. 2. 2015 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spock už nežije dlouho a blaze. :'(

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
12. 2. 2015 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikdy jsem žádnou hru ze světa Star Treku nehrál, ale tahle mě po dnešním hraní docela zaujala. :)

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.videacesky.cz/talk-show-rozhovory/leonard-nimoy-o-vulkanskem-pozdravu

Reklama
Reklama