Zpět na článek

Diskuze: Nový Torment se ukazuje na videu!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mat87: Mno vypadá to jako Torment, chová se to jako Torment, takže z toho Mass Effect opravdu nebude...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zacharjas: To je čistě subjektivní.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mat87: Sbohem a šáteček.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mat87: Ne, to všechno jsem poznal i z jiných zdrojů. Tahle hra není oznámená ode dneška.

Navíc z toho videa úplně dýchá ta atmosféra dobrých starších izometrických RPG jako je onen Torent (všimli jste si hudebního doprovodu?), ale třeba i to Baldur!s Gate či Icewind Dale.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mat87: To bude asi tím, že zde existuje sorta hráčů, kteří před grafikou preferují hratelnost.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
19. 9. 2014 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Torment mě nějak nechytl, ale Baldur's Gate I+II jsem dohrál nesčetněkrát, naposled dokonce snad před půl rokem.
Takže nový díl BG a jsem štasten. Nebo i Icewind Dale.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@graphics whore: Možná bude, možná ne.

Vždyť real-time souboje a izometrický pohled se nevylučují.

Izometrický pohled je s přehledem nejlepší na taktická RPG kde hráč ovládá víc postav, third-person je lepší v akčnějších RPG s melee souboji (strílení je taky v pohodě), first-person je zase nejlepší k vžítí se do postavy (a taky strílení).

Zacharjas
Zacharjas
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@graphics whore: I v roce 2014 je stále nejlepším pohledem na RPG pohled izometrický. A vzhledem k tomu, že jde o záběry z pre-alfa verze, jak se píše ve zdejším textu (máš to dokonce zvýrazněné), není na místě hodnotit grafické detaily.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@graphics whore: V mojí partě tří mágů byl pohled třetí osoby neuvěřitelně na prd, na správné umístění plošňáků a rozmístění postav je izometrický pohled nesrovnatelně efektivnější.

Origins je ale dobrý příklad, v soubojích můžeš využít skvěle přehledného izometrického pohledu a mimo souboj zase můžeš běhat v pohledu třetí osoby, který je lepší na průzkum lokací.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@graphics whore: Já budu mnohem radši, když se tohle malé studio soustředí na vytvoření dobrého světa, příběhu, postav, hratelnosti a dialogů, na úkor pozlátka, než obráceně.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mat87: Měl by sis změnit jméno z "mat87" na "graphics whore".

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
18. 9. 2014 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Slintám.

Reklama
Reklama