@TheMatthewCZ: Jádro hry je podobné, ale je to dost jiný zážitek. Není tam ani žádný ukecaný společník, nebo vypravěč a když se mluví, tak islandsky. Většina světů je taky dost pustá na nepřátele, nebo se s nimi nedá bojovat (Jörmungandr)
Dnes jsem to dohrál na PC a nemohl jsem si stěžovat téměř na nic. Po spuštění hry vždy chvíli trvalo než se donačetly textury, ale nenarazil jsem na jediný bug natož ještě game-breaking. Nepočítám pár zanedbatelných věcí s fyzikálním enginem, kdy jsem třeba postavil skleničku na stůl do stabilní polohy šikmo, protože stále je to asi to nejlepší, co jsem zatím ve hře viděl. Grafika + designe jsou velmi pěkné... není to Alien Isolation a optimalizace je taky někde úplně jinde, ale za menší cenu od vlastně nezávislého studia je to dost dobrý. Na rozdíl od předchozích Frictional her (které jsou taky skvělé) je taky díky grafice o dost větší požitek samotné prozkoumávání prostředí. Úvod mě docela nadchl, nečekal jsem ho a jsem rád, že jsem se zdaleka vyhnul veškerým recenzím a spoilerům. Příběh této hry je vůbec o několik tříd zajímavější než u konkurence. Připomínalo mi to některé knihy od Grega Egana, ale s mnohem temnější atmosférou... a ani se jim to nepodařilo cestou zabít nějakým typickým herním cliché. Vážně... naprosto dokonalá hra snů by asi bylo tohleto skřížené se System Shockem a se stealth systémem z Aliena + třeba ovládání systému ve stylu Experiment 112 a programování helper-robotů ve stylu Colobot, ale to se nikdy nestane... ale už tak mi Frictional Games svým stylem a tématy prakticky lezou do zadku.