Pozor, tato akce je specifická tím, že vývojáři, potažmo EA dává veškerý výdělek na zmíněné charitativní organizace, případně ještě může darující dát pár centů na podporu samotného humblebundle projektu.
Každopádně, EA nechce ani korunu a veškeré peníze tak jdou na charitu. Bylo by dobré to v článku zmínit, nikoli nesprávně prohlašovat, že lze dát určitý podíl na konto vývojářů.
Hanba, přehanba autorce. Po letech mě přinutila přihlásit se na účet Hrej, abych měl možnost ventilovat svůj názor o nevídané kvalitě jejího článku. Text je velice hravý a tematicky naladěný; jde přímo nasát atmosféru skrze čtivé zážitky s nefiltrovanými dojmy. Recenzi ani nechybí věcný popis vylepšení i nedostatků oproti prvnímu dílu, aniž by to převzalo techniku uspávačů hadů, a nové hráče uvede umně do obrazu.
Prostě a jednoduše - díky Katko za článek, byla to radost si ho přečíst :)
Nespočívá náhodou problém autora někde jinde, někde mimo slevová šílenství Steamu a jemu podobných portálů?
Osobně totiž pozoruji něco podobného, nicméně, GOG.com, Humble Bundle, Kickstarter a další místa umožňující získat vybrané tituly za sympatickou cenu naopak způsobila můj zvětšený zájem o hry.
Základní problém krabicové distribuce her spočívá v nedostupnosti spousty her nezávislých autorů, kterých je dnes více než kdy jindy. A za předpokladu pouze "krabicové dostupnosti" bych neměl šanci hrát 90% toho, co si nyní velebí na disku. A jak zde již bylo zmíněno, není dnes výjimkou, kdy hra má různé ochranné prvky nutící majitele disku být připojený k internetu pod hrozbou nefunkčnosti hry. (Zdravíme Ubisoft, který dělal a dělá ze spousty her osinu v zadku s vypečenými DRM formami [vzpomeňme na Starforce])
A tímto způsobem ztrácí fyzická media neskutečně na své původní ceně. Třeba takový Dark Souls pro PC. Říkal jsem si, jak to bude super titul, náročnější než dnešní-tupě-klikací-mainstream a ono bum - ač krabice, tak vyžaduje nejen účet na Steamu (hanba těm internetovým obchodům, které o těchto věcech neinformují své zákazníky), ale také Games for Windows Live. Tudíž 2 online služby, které jsou nutné na spuštění a ukládání hry, kterou si člověk zakoupí v kamenném obchodě. Děkuji, nechci.
To už si radši vytisknu a vystřihnu krabičku vlastní pro hry, které mám na Gog.com, humblebundle.com a dalších místech, která jsou oproštěna od podobných DRM nesmyslů.
Každopádně, stále je smysluplnější podpořit tvůrce na poli herního průmyslu zakoupením digitální verze, neb zisk z jednoho kusu bývá několikrát vyšší. Kde pro mě stále má smysl pořizovat krabici, je snad již jediná firma a to je CD Projekt Red se svým Zaklínačem. Čest jeho výjimce.
Technická - počítá se do výsledné ceny při rozhodování, zda zeclit a zdanit cena poštovného? Např budu mít zásilku o hodnotě 400 kč, ale zároveň budu platit za poštovné dalších 150, což by za předpokladu započítávání poštovného znamenalo překročení částky, do které se věc nedaní...