Graffiti místo polaroidů v Life is Strange
O chystaném třídílném intermezzu epizodické adventury Life is Strange toho víme čím dál tím více a po včerejším upřesnění situace s hlavní hrdinkou se nově dozvídáme další střípky o náplni.
Předně se dozvídáme celkem logický fakt ten, že Chloe neoplývá speciálními schopnostmi, neboť manipulace s časem zůstává devizou Max. Stejně specialitou původní hlavní hrdinky zůstane i snaha vyfotografovat vše podstatné.
To Chloe na to půjde hezky od lesa a Chris Floyd z týmu Deck Nine Games vysvětluje, že tam, kde Max sbírala dojmy za pomocí fotografií, tam bude Chloe zanechávat svoji stopu v podobě graffiti. Floyd k tomu navíc dodává to, že hráči někdy budou moci Chloe sdělit i to, co konkrétně má na daném místě zanechat za zprávu.
Na první pohled se samozřejmě jedná o drobnost, celkem však vystihuje citlivý přístup k předloze a k tomu, jak francouzští Dontnod původně postavy představili.
K tomu již ostatně Floyd jen dodává, že se v týmu soustřeďují na to, co podle jejich názoru měli hráči Life is Strange rádi v první řadě – bohatě vykreslené a především zcela uvěřitelné postavy.