Multiplayer v CoD: IW přinese řadu novinek
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Multiplayer v CoD: IW přinese řadu novinek

Multiplayer v CoD: IW přinese řadu novinek

Pavel Makal

Pavel Makal

4. 9. 2016 17:15 2
Reklama

V uplynulých dnech proběhla v Los Angeles akce Call of Duty XP, která, jak jste jistě podle názvu pochopili, byla určena fanouškům jisté velmi dlouho běžící sérii stříleček. V rámci této události se na světlo světa dostal pořádný balík nových informací o chystaném novém dílu s podtitulem Infinite Warfare, ale i o remasteru prvního Modern Warfare, který bude v určitých edicích k novince přibalen. Tak si utáhněte kanady, jdeme na to.

Napřed se chvíli budeme věnovat Infinite Warfare. Nové informace se týkají hlavně multiplayeru, tedy složky hry, které se dosud vývojáři při prezentacích vyhýbali. Nyní si ale už můžeme udělat docela dobrou představu o novinkách, které kompetitivní režim postihnou. Multiplayer v novém dílu umožní hráčům upravit si své vybavení pro oblíbený herní styl ještě více, než tomu bylo v minulosti. Ať už jde o zbraně, vybavení nebo smrtící či taktické prostředky, vše je tu navrženo tak, aby hra poskytovala širokou škálu různých kombinací. Kromě poměrně tradičních prvků výbavy se ale můžete těšit i na šestici speciálních bojových obleků, využívajících pokročilé zbraňové systémy. Tyto obleky mají být klíčovým prvkem hráčova vybavení a každý z nich vám umožní výběr různých zvláštních schopností.

Ty se tu nazývají Payloads a Traits. Do každé bitvy si můžete vybrat jeden bonus z obou kategorií. Zatímco Payloads vám zajistí například účinnější zbraně, Traits jsou buďto permanentní posílená vylepšení, nebo zvláštní schopnosti, které se po každém použití musí několik vteřin nabíjet. Obě tyto kategorie jsou unikátní pro každý bojový oblek a bude záležet jen na vás, jaké kombinace si zvolíte. Pojďme se podívat na jednotlivé zástupce šestice obleků

První je na řadě Warfighter, který je vhodný zejména pro hráče, zvyklé na používání zbraní na střední vzdálenost. Díky přiděleným schopnostem se v tomto obleku můžete rychle pohybovat k cíli a ještě rychleji zabíjet. Mezi zajímavé volitelné vlastnosti patří třeba Combat Focus, který vám zajistí dvojnásobek Streak bodů. Následuje Merc, určený pro drsňáky, orientované na těžké zbraně a  neprostupnou obranu. S tímhle oblekem se z vás stane defenzivní hráč schopný nakrájet každého útočníka na jemné plátky a ještě u toho budete dobře vypadat. Zajímavým bonusem je například Reactive Armor, díky kterému můžete zcela ignorovat příchozí střelbu z malých zbraní.

Dalším oblekem na holení je kódové označení FTL. V tomhle ohozu budete zřejmě skutečně rychlejší než světlo, je vhodný pro hráče, kteří rádi střílí a běhají zároveň a parádně se hodí na záškodnické rychlé akce v týlu nepřítele. Jedna ze speciálních vlastností se nazívá Phase Shift a přenese hráče do jiné dimenze, čímž na okamžik získá nezranitelnost. Inu, sci-fi je sci-fi. Pokud jste zaměření spíše na týmovou spolupráci a rádi pomáháte hráčům kolem sebe, pak je pro vás určen oblek jménem Stryker. Pomůže vám zasypat nepřátele krycí palbou a povedeným bonusem je třeba Gravity Vortex Gun, která vystřelí pomalu letící projektil popírající gravitaci. Ten k sobě přitáhne všechny nepřátele, které po cestě potká a jako bonus jim ještě pocuchá peří.

Asi vám neuniklo, že ještě nebyla řeč o tichých sniperech. Nebojte, i oni si přijdou na své. Připraven je pro ně oblek jménem Phantom, díky němuž budou nenápadnou silou, rozsévající na bojišti smrt na dálku. Ultimátním bonusem je nejspíš Active Camu, díky němuž je uživatel prakticky neviditelný. Šestku uzavírá oblek Synaptic, určený pro hráče s touhou vyřizovat si účty pěkně nablízko. Těžko říct, zda tentokrát autoři nezašli příliš daleko, ale díky schopnosti Reaper se v tomto obleku můžete změnit na…robotického psa. Po aktivaci zmíněného skillu totiž hráč klesne na všechny čtyři a zvýšenou rychlostí se může vrhat na nic netušící nepřátele. Ti, co už měli možnost si hru proti podobnému protivníkovi vyzkoušet, mluví o velmi nepříjemném zážitku.

Nebojte se, samozřejmě budete při hraní využívat i tradičnější zbraně. Ty se budou dělit na klasické balistické, energetické a následně experimentální prototypy. Na všechny samozřejmě můžete navěsit rozličné doplňky, jak je už v sérii zvykem. Navíc si za získané Salvage body budete moci stavět speciální zbraně se zvláštními schopnostmi Gun Perks. Ty budou různě obměňovat vlastnosti prototypů a přizpůsobovat je jednotlivým herním stylům. Co se týče Streaků, tedy odměn za určitý počet zabití během jednoho života, navrátí se několik starých známých, například UAV, zároveň ale samozřejmě přibydou i novinky. Na pomoc vám přijde třeba vražedný droid R-C8, jež vás bude buďto chránit v sentry modu, nebo jej můžete ovládat přímo a pořádně druhému týmu zatopit.

Pokud vás tyto informace nalákaly a těšíte se na to, až budete moci v multiplayeru nakopat kamarádům sebevědomí, nejspíš vás potěší oznámený betatest pro ty, co si hru předobjednali. Spuštěn bude 14. října a nejdříve se k němu dostanou majitelé PlayStation 4. Žádné další informace zatím k dispozici nejsou, ale Activision si jistě pospíší a poskytne další detaily.

Co se týče remasteru původního Modern Warfare, přišly také dobré zprávy. Hra nakonec bude obsahovat všech šestnáct multiplayerových map, namísto slibovaných deseti. Deset jich totiž bude k dispozici při vydání, v prosinci ale přibude i zbylá šestka v rámci bezplatného DLC. Hra skutečně nebude k dispozici jako samostatný titul, pokud o ni tedy stojíte, je třeba ji zakoupit společně s novým Infinite Warfare. V naší galerii se můžete podívat na několik nových screenshotů a  dispozici jsou i záběry z multiplayeru, které mnohým z vás možná zabrnkají na nostalgickou notu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama