V novém CoD budete moci ovládat kulky
Obě dva největší kohouti na smetišti multiplayerových bitev, tedy značky Call of Duty a Battlefield, se letos rozhodli k razantnímu kroku a umístili svá nová pokračování do dosud nepoužitých kulis. Zatímco Battlefield se bude zabývat špínou a hrůzami První světové války, Call of Duty: Infinite Warfare nás vezme do vesmíru. A to s sebou přinese i několik zásadních nových elementů.
V rozhovoru pro server Gamingbolt se výtvarný ředitel Brian Horton rozpovídal o novinkách, které pro nás bojiště budoucnosti chystá. Mluví se samozřejmě hodně o tom, že velkou novinkou bude akcentování nových energetických zbraní, byť ve vašem arzenálu své místo naleznou i tradičnější zabijácké nástroje, používající klasické náboje. Podle Hortona jsou energetické zbraně absolutně unikátním prvkem. Každá bude mít svůj vlastní význam a funkce, které v jistých situacích výrazně předčí střelný prach.
Ten ale dostane do vínku vlastní vypečenou výhodu. Horton se totiž nadále zmiňuje o nových zaměřovačích, které vám například umožní přímo ovládat trajektorii kulek: „Na co jsme opravdu pyšní, jsou naše pokročilé zaměřovače, které hráčům umožní spoustu věcí. Například s brokovnicí budete moci přesně ovlivnit, kam broky zamíří, aby měly co největší dopad na stav protivníka. Chtěli jsme použít systém zaměřovačů pro vylepšování zbraní, jak energetických, tak balistických.“
Ať už se vám tedy Call of Duty: Infinite Warfare líbí, nebo patříte k zástupům těch, kteří trailer pro hru korunovali na druhé nejhorší video na YouTube, jisté je, že se tvůrci minimálně snaží do značně vyčerpané značky přinést aspoň hrstku tolik potřebných nových nápadů. Jak se jim to podaří, to uvidíme 4. listopadu letošního roku, letos poprvé už pouze na současnou generaci konzolí a PC.