Srovnání konzolových verzí Battlefield 1
Momentálně probíhající uzavřený alfa test Battlefield 1 probíhá na všech třech platformách. Ačkoli se jedná o skutečnou alfu, tedy ne úplně vyleštěný zážitek, můžete si už udělat docela dobrý obrázek o tom, jak bude finální hra vypadat. A pokud vás zajímá detailnější rozbor, Digital Foundry jej jako obvykle nabízí.
Tentokrát se tento server podíval na hlubší srovnání konzolových verzí. Obě míří na hratelnost v 60 FPS, alfa ale zatím ukazuje, že k tomuto cíli ještě vede delší cesta. Zatímco v modu Domination, který se tradičně odehrává na menších mapách s 24 hráči, nemá ani jedna z konzolí výraznější problém udržet cílený počet snímků za vteřinu, výsostný režim Conquest, zaměřený na masivní bitvy v 64 lidech už jim dá pořádně zabrat. V náročnějších scénách padá framerate i na polovinu, tedy 30 FPS, zvláště na PlayStation 4.
Podobnými potížemi ale trpěla i alfa loňského Battlefrontu, zatímco finální produkt byl technicky prakticky perfektní. Hra poběží v 720p na Xbox One a v 900p na PlayStation 4. V těchto rozlišeních fungují na konzolích všechny hry na Frostbite enginu od doby Battlefieldu 4, nicméně studio DICE situaci výrazně vylepšilo použitím technologie TAA, čili Temporary Anti-Aliasing. Na srovnání obou verzí se můžete podívat v přiloženém videu. Zároveň ještě přidáváme video z PC verze ve 4K rozlišení, abyste se mohli pokochat Battlefieldem v té nejlepší kvalitě.