Rainbow Six Siege chystá Hardcore mód
Nedlouho po vydání se Rainbow Six Siege dočká změn, které zřejmě rozdělí základnu hráčů. Ubisoft ještě tento měsíc přiblíží herní styly Causal a Ranked módů, což fanoušci náročnějších her neponesou nejlépe.
Casual i Ranked hry budou obsahovat v podstatě ty stejné prvky a lišit se budou pouze v přítomnosti žebříčků v Ranked módu. Ubisoft tak chce hráče Casual módu přimět k vyzkoušení Ranked her bez strachu, že se budou muset naučit nové taktiky. Hráči Ranked módu pak získají v Casual zápasech lepší místo na vyzkoušení nových taktik, anižby jejich případný neúspěch ovlivnil jejich pozici na žebříčku nejlepších hráčů.
Rozdíly si módy zanechají jen v přítomnosti killcamu pouze v Causal a Spawn Vote pouze v Ranked módu. Zároveň zůstane platné, že do Ranked se mohou hráči přidat až od levelu 20.
Místo pro utkání sehraných týmů a nejlepších hráčů by měl nabídnout zamýšlený Hardcore playlist, který by do hry měl přijít nejdříve na začátku příštího roku. Hardcore pravidla zatím nabízí pouze volba v záložce Custom Game, ale za takové hry hráči nezískávají XP.
Oficiální Hardcore playlist by nabídl utkání pro náročné. Pravidla playlistu budou vývojáři probírat s hráči, ale zatím se uvažuje o minimálním HUD, zobrazování zbývajících zásobníků místo nábojů a světelných aur spoluhráčů.
Více se o chystaných změnách můžete dočíst na oficiálních fórech hry.