Paragon prý přidá do MOBA žánru akci
Studio Epic Games proslulo kromě svého Unreal Enginu také akčními hity Unreal Tournament či Gears of War. Ve svém nově odhaleném Paragonu chtějí zužitkovat své zkušenosti ze žánru FPS a připravit hráčům unikátní MOBA hru plnou akčních momentů.
Trailer, který Epic ukázali na PlayStation Experience, měl předvést dvě věci, kterými se Paragon bude od klasických MOBA her lišit. Zaprvé bude Paragon dbát na vertikalitu mapa a akce, takže hráči budou muset dávat pozor, zda se k nim nepřítel neřítí shora nebo zdola.
Zadruhé to bude filmový dojem z akce ze hry, neboť se podle všeho nejednalo o předrenderovaný trailer, ale o záběry ze souboje. Hra bude obsahovat systém pro sledování zápasu z pohledu hráčů i třetí osoby. Replaye si hráči budou moci přizpůsobit, zrychlit či zpomalit záběry a vytvořit tak třeba naučná videa, která představí jiné kombinace dovedností mezi postavami.
Akčnější pojetí MOBA hry zajistí rychlejší a variabilnější pohyb postav, které budou moci přes sebe skákat či uhýbat vystřeleným projektilům.
Informace pocházejí z rozhovoru GameSpotu s producentem hry Johnem Wasilczykem. V něm producent zájemce ujišťuje, že upevnit Paragon ke kořenům MOBA žánru by měly tradiční prvky jako věže, tři cesty, rozdílné postavy, AI miniony a třeba i jungle s poklady. Mapa hry operuje s výškou a díky tvaru mísy umožňuje přehled o akci ve střední lince ze základen i z bočních linií.
Paragon by měl vyjít příští rok na PC a PS4 a měl by nabídnout cross-play mezi oběma platformami.