V Evropě běží PS2 hry na PS4 hůř než v USA
Několik titulů z PlayStationu 2, které Sony připravilo ke hraní na PS4, neběží všude po světě bez problémů. Tedy spíše neběží v Evropě bez problémů. Technici z Digital Foundry objevili, že hry z evropského PS obchodu trpí problémy s framerate, které v amerických verzí nejsou.
Digital Foundry zjistili, že problém spočívá v dávném rozdělení systémů kódování signálu videa na NTSC a PAL. Zatímco americké verze her běží v NTSC klasicky v 30 snímcích za vteřinu, evropské hry vycházejí z PAL verzí a tedy z 25 FPS, které jsou urychlené na frekvenci 30 snímků za vteřinu. Obě verze tedy běží ve stejné frekvenci, ale ty evropské se drobně, leč viditelně zadrhávají, když hra prolíná snímky, aby vytvořila pět navíc.
Sony v Evropě nevydala americké verze her kvůli specifickým regionálním prvkům jako jsou třeba překlady do jiných jazyků nebo cenzurovaný obsah. S tím však také přišel problém s nižším frameratem původních her. Digital Foundry doporučují si v případě zájmu PS2 hry koupit z amerického obchodu.