Spencer vysvětlil zpětnou kompatibilitu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Spencer vysvětlil zpětnou kompatibilitu

Spencer vysvětlil zpětnou kompatibilitu

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

22. 6. 2015 15:13 21
Reklama

Oznámení částečné zpětné kompatibility Xbox One patřilo k jedněm z větších novinek z E3. Jak přesně bude novější konzole přehrávat hry z Xbox 360 prozradil Phil Spencer v podcastu serveru Giant Bomb.

"Miliony lidí investovaly do her pro Xbox 360. Mysleli jsme si, že ta správná věc bude zajistit, aby takový obsah šel spustit i nadále, ale to jsme nevěděli, jak náročné to bude." rozpovídal se Spencer. "Emulování je náročné. Přistoupili jsme k tomu tak, že emulujeme celou hardwarovou vrstvu Xboxu 360. Takže když spustíte 360 hru, tak vlastně běží operační systém Xboxu 360. Když nabootujete hru, uvidíte spouštěcí animaci z Xboxu 360. Z pohledu výkonu nám Xbox One emulaci umožňuje."

"Xbox Live si myslí, že hrajete na 360 a lidi se mě ptali, proč hraju Mass Effect na 360. Ve skutečnosti jsem ho hrál na Xbox One." přidal Spencer anekdotu k vysvětlování, jak emulace starých her funguje. "Hry z 360 si myslí, že běží na 360 OS, což ve skutečnosti je pravda. Ten operační systém si myslí, že běží na 360 hardware, což ale není pravda. Běží na emulované virtual machine. Na druhé straně si Xbox One myslí, že je to hra. Takže proto vám půjde streamování, hry i screenshoty, protože konzole si myslí, že je to jedna velká hra s názvem 360."

Emulátor si zatím neumí bez problému poradit s hrami, které vyšly na více discích. "Lost Odyssey nebo Blue Dragon jsou jedny z mých nejoblíbenějších her pro 360. Sbalit multidiskovou hru na jeden disk je docela pracné a musíme vždy překofigurovat, jak původně hra s více disky operovala." Spencer dodal, že na problému v Microsoftu pracují a do oficiální spuštění to už snad bude vyřešené.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama